Ik ben op zoek naar een programma om video's te bewerken.
Wel een gratis programma

Windows Movie Maker ken ik al maar kan mijn computer met geen mogelijkheid installeren dus die valt al af!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Izabelle schreef:Sony Vegas raad ik echt af, sorry maar ik vind het echt troep![]()
Ik heb nu de laatste final cut pro, maar mocht je echt top spul willen: coral videostudio x7
_Izabelle schreef:Sony Vegas raad ik echt af, sorry maar ik vind het echt troep![]()
Ik heb nu de laatste final cut pro, maar mocht je echt top spul willen: coral videostudio x7

marrlinde schreef:_Izabelle schreef:Sony Vegas raad ik echt af, sorry maar ik vind het echt troep![]()
Thanks voor de tip, heb Coral VideoStudio X7 dinsdag gedownload en gisteren snel een film mee gemaakt. Niet heel veel moeite in gestopt om netjes af te werken ivm tijd, maar werkt wel relaxt! Nog niet uitgezocht wat voor mogelijkheden er precies in zitten dus ook geen idee hoe het in verhouding staat tot professioneel, maar tot nu toe prima.
Choiix schreef:Het grote probleem van Vegas is dat het vrij ingewikkeld is. Dat is ook de kracht, je kan er heel veel mee. Helaas heeft 99% van de Bokkers het pakket illegaal en dat betekent dat ze geen ondersteuning van Sony krijgen. En da's best jammer want ik heb wel eens 2,5 uur met die gasten aan de lijn gezeten omdat ik er geen bal van begreep, die gasten zijn echt super goed
Man wat heb ik daar veel van geleerd. Ook veel aan editor vrienden van mij gevraagt. Na een paar weken van uitproberen en vooral veel kloten had ik 'm helemaal voor elkaar. Ik heb dingen dan ook wel snel door, dus uiteindelijk kom ik er altijd.