. En begon opmerkingen te maken: hoe oud word een paard, hoe lang staat ie hier nog, hoelang heeft ie nog te leven. En ze is 26 dus geniet van elke dag van haar nu ze nog leeft. Als ik over iets niet eens was moest ik me mond houden want ik ben maar 24 en heb geen mensen kennis. nou ehh hallo dagg dat pik ik niet!. Op de ene of andere dag heb ik besloten nu ga ik daar weg. door de jaren ben ik ook bang voor die man geworden dus kwam groot en sterk binnen ( ben maar een klein meisje van 1,50
) en zei dat ik weg ging. nou ik moest rennen voor me leven anders was is nog kleiner gemaakt. Die dag erna met ik met moeder geen gegaan om te praten met zijn ouders. maar het was niet praten. Het dak ging er af bij die mensen. En ze gingen zijn zoon even heel duidelijk maken dat ik niet deugde en hij heel goed moest nadenken. 2 dagen erna heeft zijn vader mij via de telefoon bedreigd en heb een week me eigen opgesloten in huis. En ik durf nog steeds niet gemakkelijk het huis uit. Door de tijd heen hebben zijn ouders een heleboel gepraat met hem en heeft me vriend zondag besloten om te stoppen met onze relatie maar alles merk ik dat hij er helemaal niet achter staat. We wonen inmiddels 1,5 jaar samen en hebben het samen het erg goed. Alleen zijn ouders zitten tussen ons vanaf af het begin al te stoken. En hebben dus nu gewonnen. I.ben kapot! Ik heb wel veel steun bij buren en oude vrienden van hun. Die zijn ook helemaal klaar met die familie dus gelukkig ligt het niet aan mij
Respect als je alles heb gelezen!! Ik weet niet wat ik hier mee wil bereiken maar het lucht voor mij wel even op dat ik het kan neer typen.