Dit maakte mij toch best wel bang....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sannedeedee1

Dit maakte mij toch best wel bang....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 00:46

Oké rare titel maar wist niks beters :7
Voordat ik de paarden ging voeren maakte ik grapjes via whatsapp met ook een bokker dat ik niet meer naar buiten durfde want straks zal de maan naar me lachen (een ander topic waar we ons rot om hebben gelachen)

Ik ben dus net de paarden gaan voeren en toen ik naar buiten liep schrok ik me eigen helemaal rot! Het leek vanaf mijn ooghoek of er mensen bij het hek stonden en toen ik keek stond er ook echt een groep jongens/mannen te kijken (het waren 4 jongens) ze stonden mee te kijken naar wat ik aan het doen was en je voelt je als meisje toch niet helemaal save als je alleen s'nachts de pony's voert en er staan een paar jongens aan je hek, en iedereen in het huis ligt te slapen...

Heb dus gauw luiken van de stallen helemaal dicht gedaan (normaal staat het op een kier) de schuur deuren op slot gedraaid, en daarna snel naar binnen gesprint.

Vind het toch een beetje apart dat er mensen aan het hek stonden zo laat nog, misschien iemand een idee of ik hier iets mee moet doen? Of het hierbij maar gewoon laten ?

:evaw:

laura1987

Re: Dit maakte mij toch best wel bang....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:47

Waar is dat hek precies, bij je huis of openbare weg?
Hoe reageerden ze toen ze je zagen?
Kun je zien of ze er nog staan?

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:48

Oh bah, ik kan me voorstellen dat dat geen fijn gevoel is. Je hebt wel goede maatregelen getroffen, ik zou morgenvroeg even op die plek kijken naar 'sporen'. :j

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:50

jakkie! Wat raar, prettig idee dat je alles op slot gedaan hebt, zou ik ook doen.
Anders politie gewoon bellen.

Chiave

Waren ze dronken of gewoon in hangende toestand?

Ik groet altijd, 's nachts, als ik wandel met mijn hond of buiten bezig bent en iemand staat stil. Soms lopen ze verder, anderen groeten terug en wandelen dan weg.

DezeNaam

Zolang ze er gewoon staan kan het toch geen kwaad..? Zou me ook niet op mijn gemak voelen hoor, daar niet van, maar ik zou het overdreven vinden om daarvoor naar de politie te gaan.
Sommige mensen zijn nu ook eenmaal liever 's nachts actief, zie me daar ook al zitten met mijn vriendinnen in het pikke donker. :')

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:52

De politie bellen en vragen of ze langs rijden als ze tijd hebben vind ik niet overdreven hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:53

Brrr, kan me indenken dat je je niet.meer fijn voelde.. Ook met de paardjes erbij, zo midden in de nacht..

Misschien een rare suggestie, zouden ze ook naar maan/sterren/onweer kunnen kijken?

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 00:54

Ze hadden verder geen hond bij zich dus het was niet zo dat ze de hond aan het uitlaten waren (toen ik in de stallen stond heb ik even goed gekeken via het raampje) ze stonden echt naast elkaar naar binnen te kijken en te schijnen met een zaklamp....
Het was inderdaad aan het hek van mijn huis en niet van een openbare weg :n

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 00:58

Ik vind de politie bellen te overdreven voor een keer dat hier mensen staan te kijken, okal vertrouw ik het niet....
Als ik ze vaker zie ga ik wel de politie inlichten omdat ik dan bang zou zijn voor een inbraak.
hier in de omgeving Utrecht is er ook een paarden mishandelaar actief, dus zal morgen de camera van de stallen aansluiten....

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 00:59

Politie bellen, beter een keer teveel dan te weinig. Zeker omdat je paarden aan huis hebt en met alle mishandelingen van de laatste tijd.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:00

Dan zou ik ook de politie bellen :j
Is toch niet normaal dat iemand dat doet ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:01

Politie bellen Sanne. Beter keer teveel dan te weinig.

Met een zaklamp schijnen bij jullie hek vind ik in ieder geval niet normaal.

Ik heb ook een keer de politie gebeld voor vermoeden van inbraak. Vlakbij stal op een afgelegen weg twee jongens om een huis heen met zaklampen. Wat bleek, waten gewoon de buurjongens alleen hadden bericht gekregen van verdacht persoon op scooter. Verteld dat ik vermoedde dat ze een inbraak pleegden en er verdacht uitzagen etc.. := Daarom keken ze dus zo naar mij en schenen op mij met de zaklamp.. Ik was op de scooter :') Hun waren buurtwacht. Blijft een leuk verhaal hier. Maar ik zou altijd! bellen, dan rijden ze maar een keer voor niks..

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:01

Ik zou de politie bellen, betere het zekere voor het onzekere nemen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:02

Staan ze er nu nog?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:02

Inderdaad ivm die paardenmishandelingen even de ogen open houden en alert blijven.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 01:06

Ze staan er op dit moment niet, heb net gekeken of er nog iemand stond (via het raam want ik durf niet meer naar buiten ben een schijtbak :') )
Dus zal morgen de politie inlichten want nu kunnen ze toch niks doen, ze kunnen hooguit s'nachts een keer langs rijden maar ze hoeven er niet perse op dat ogenblik te zijn :)
Wel hebben we op de paden richting stallen en huis overal grind liggen en vrij hoge hekken staan zodat er vrijwel niemand binnen wilt komen, ik zal dus morgen even de camera's actieveren en de politie inlichten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:07

Als ze er nu nog staan, bel je de politie ok?

Die agenten zullen ook het verhaal van de paardenmishandelingen in hun achterhoofd hebben. Even een praatje maken met de jongens zullen ze vast niet erg vinden :)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:08

Ik zou toch bellen.
Beter een keer voor niets dan een keer te weinig!
Vind wel raar dat ze met een zaklamp al naar binnen staan schijnen, beter toch maar even bellen voor alle zekerheid! :j

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 01:09

Als ik ze weer zie (of dat nou nu, straks, morgen, of ander moment) bel ik direct de politie!
Overdags vind ik het altijd wel normaal als de pony's buiten lopen en mensen paardjes komen kijken, maar om half 1 s'nachts vind ik het toch wel een beetje greepy :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:15

Persoonlijk ben ik ook niet zo bang aangelegd, maar als er midden in de nacht een paar lui op m'n huis of de dieren staan te schijnen, ga ik toch echt bellen !

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:17

Zeker weten dat ik zal bellen! Wat als ze uit jou zicht staan? Zijn je ouders thuis?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:18

Ik zou ook zeker bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:27

Als je nu nog belt, en er rijdt een politieauto langs hebben ze nog een kleine kans. Lopend zullen de jongens vast niet snel zijn, dus hup! Even bellen :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 01:32

ik zou ook bellen en nu helemaal met die paarden mishandelaars.