Voordat ik de paarden ging voeren maakte ik grapjes via whatsapp met ook een bokker dat ik niet meer naar buiten durfde want straks zal de maan naar me lachen (een ander topic waar we ons rot om hebben gelachen)
Ik ben dus net de paarden gaan voeren en toen ik naar buiten liep schrok ik me eigen helemaal rot! Het leek vanaf mijn ooghoek of er mensen bij het hek stonden en toen ik keek stond er ook echt een groep jongens/mannen te kijken (het waren 4 jongens) ze stonden mee te kijken naar wat ik aan het doen was en je voelt je als meisje toch niet helemaal save als je alleen s'nachts de pony's voert en er staan een paar jongens aan je hek, en iedereen in het huis ligt te slapen...
Heb dus gauw luiken van de stallen helemaal dicht gedaan (normaal staat het op een kier) de schuur deuren op slot gedraaid, en daarna snel naar binnen gesprint.
Vind het toch een beetje apart dat er mensen aan het hek stonden zo laat nog, misschien iemand een idee of ik hier iets mee moet doen? Of het hierbij maar gewoon laten ?
Daarom keken ze dus zo naar mij en schenen op mij met de zaklamp.. Ik was op de scooter