Afstudeerfeestje. Tips!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Phylos

Afstudeerfeestje. Tips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 19:33

Dag bokkers!

Eind augustus houd ik mijn afstudeerfeest (deze zomer heb ik mijn master Orthopedagogiek behaald)
Ik heb al wel het één en ander bedacht, maar ben zelf helaas niet zo creatief maar houd wel van bijzondere feestjes.

Ik heb de grote groep opgedeeld in twee groepen. De 'jonge' groep (vrienden, studenten etc. tussen de 15 en 20 mensen) komen vanaf 14.00. Met hen wil ik een activiteit gaan doen. We wonen in het bos aan het water en ik dacht eerst aan kanoën. Maar alles bij elkaar wordt het dan een duur grapje. Nu dacht ik zelf aan geocaching. Er zijn er hier twee in de buurt. Maar hoeveel van die apparaten moet ik dan regelen. 1, 2, 3...

Om 17.00 komt de 'oude' groep erbij (familie, vrienden uit de buurt etc. tussen de 20 en 25 mensen).
De twee groepen worden dus samengevoegd en dan willen we thuis gaan barbecueën (muziekje erbij, gewoon gezellig). Bij heel slecht weer laten we een buffetje voor binnen bezorgen.

Ik ben benieuwd of jullie andere leuke tips/ideeën hebben. Bijvoorbeeld voor de 'jonge' groep en eventueel ook voor de twee groepen 's avonds.

Liselot

Re: Afstudeerfeestje. Tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:35

Voor GPS spellen houden wij doorgaans 4 of 5 mensen per gps toestel aan. Is inderdaad wel leuk om te doen!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 20:04

Oke, bedankt voor de tip. Moet ik er dus ergens minstens 3 zien te lenen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:07

Ik heb een high tea gehouden, werd goed ontvangen :)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:06

Geocaching kun je gewoon met je smartphone doen :) daarvoor download je een gratis app.

Kijk anders even op www.geocaching.com

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 13:24

Wat een goede tip, bedankt!

En is het dan leuker om de groep op te splitsen, of gewoon met de hele groep gaan lopen?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 13:39

Een wedstrijd element erin lijkt me juist leuk! Zeker als je de groep in tweeën splitst en start op gelijke afstand van de twee geochachen (is dat het goede zelfstandig naamwoord ervoor :') ) en wie het eerst vind krijgt een beloning (en dan kan je natuurlijk van die cheesy mini bokaaltjes bij de action of de big bazar fixen).

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 15:24

Mm dat is misschien best leuk. Ik zal hem deze week eerst zelf eens gaan zoeken. Beetje een idee hebben is wel handig haha.