Dag bokkers!
Eind augustus houd ik mijn afstudeerfeest (deze zomer heb ik mijn master Orthopedagogiek behaald)
Ik heb al wel het één en ander bedacht, maar ben zelf helaas niet zo creatief maar houd wel van bijzondere feestjes.
Ik heb de grote groep opgedeeld in twee groepen. De 'jonge' groep (vrienden, studenten etc. tussen de 15 en 20 mensen) komen vanaf 14.00. Met hen wil ik een activiteit gaan doen. We wonen in het bos aan het water en ik dacht eerst aan kanoën. Maar alles bij elkaar wordt het dan een duur grapje. Nu dacht ik zelf aan geocaching. Er zijn er hier twee in de buurt. Maar hoeveel van die apparaten moet ik dan regelen. 1, 2, 3...
Om 17.00 komt de 'oude' groep erbij (familie, vrienden uit de buurt etc. tussen de 20 en 25 mensen).
De twee groepen worden dus samengevoegd en dan willen we thuis gaan barbecueën (muziekje erbij, gewoon gezellig). Bij heel slecht weer laten we een buffetje voor binnen bezorgen.
Ik ben benieuwd of jullie andere leuke tips/ideeën hebben. Bijvoorbeeld voor de 'jonge' groep en eventueel ook voor de twee groepen 's avonds.