Introductie voor antikraak woning

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sbarki66

Introductie voor antikraak woning

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 21:25

Hoi,
mijn vriend zoekt met spoed een antikraak woning in provincie Friesland, maar nu is het zo dat bij sommige antikraak instanties je alleen in aanmerking komt als iemand je introduceert die al bij die instantie huurt. dit omdat ze alleen betrouwbare huurders willen. Nu zijn we dus op zoek naar iemand die bijv. bij Ad Hoc of HOD een antikraakwoning huurt en die hem zou willen introduceren. Uiteraard is hij netjes in de huishouding en zal de verhuurder niks te klagen hebben, hij heeft ook gewoon een vaste baan. We zoeken zo snel mogelijk iets, dus als iemand kan helpen heel graag! tips over snel een goedkope woonruimte vinden in Friesland mag natuurlijk ook

RianneH

Re: Introductie voor antikraak woning

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 21:38

Probeer ook eens Carex, ik heb wel een naam genoemd van iemand die ik kende en al huurde, maar ben niet geïntroduceerd en was toch zo binnen.

sbarki66

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 18:28

Ja carex zijn we ook geweest. Hij is op gesprek geweest en zodra ze iets vinden horen we het. Dank je voor de tip! We zijn dus nog steeds op zoek dus als iemand iets weet hoor ik het nog steeds graag!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:59

Heb je al bij Camelot gekeken ?

sbarki66

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 12:43

ik hou ook Camelot in de gaten inderdaad ja. toevallig staat er weer eentje op waarin we wel geinteresseerd zijn dus ik ga reageren. helaas ben ik niet de enige :-(

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:14

Waarom persě anti-kraak in Friesland? Al gekeken naar huren van te koop staande woningen?
En wat is spoed? En welke regio zoeken jullie?