Als student zijnde ben ik tijdens mijn school periode vaak erg druk. Ik volg een fulltime hbo studie en werk er al snel 12-24 uur naast. Dan nog 2 paarden en woon op mezelf dus gewoon altijd druk
. Wat hierdoor bij mij altijd fout gaat is gezond eten en nog belangrijker gewoon zelf eten maken om mee te nemen. Ik kom meestal bijv. te laat uit mijn bed waardoor ik ontzettend moet haasten en maar weer een croissant op het station haal en smiddags aan allerlei lekkernijen van de school kantine begin. Hierdoor eet ik dus niet alleen ongezond, maar het kost me ook gewoon handenvol geld. Doordat ik constant onderweg ben en vrijwel nooit gewoon rustig thuis ben, haal ik overal en nergens eten. Als ik gewoon fatsoenlijk ontbijt en middag eten iedere dag netjes mee zou nemen vanuit huis, zou dat me serieus gewoon 100 euro in de maand ofzo schelen als ik nu niet overdrijf
. Mijn probleem is vaak dat als ik dan wel brood maak om mee te nemen, ik het toch niet meer op eet omdat ik het niet lekker vind en toch een lekker belegd broodje ga halen
(ja ik weet het echt heel erg en stom). Ik moet eigenlijk receptjes hebben die lekker zijn, die je makkelijk savonds kunt maken en in de koelkast kan bewaren en wat ook niet al te veel geld kost. Ik ben eigenlijk benieuwd of er ideeen zijn die mijn slechte gewoonte om kunnen gooien!