Volgens mij heeft mijn telefoon de sloomste laadtijd ever... vanmorgen begonnen met laden en nu om 21:19 staat dat ding nóg op 35%. (Vanmorgen om 10 uur begonnen met laden, toen was het 6%) Het gaat om een Alcatel Onetouch Pop C7...
Ligt het nou aan MIJ of gaat het laden écht zo sloom als dikke vla door een rietje?
Laatst bijgewerkt door chocobroodje op 09-08-14 06:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:titel aangepast
dat is balen zeg! Heb ook geen idee wat voor mobiel het is, maar misschien is het tijd voor een nieuwe? Als ik die van mij aan de lader leg, is die binnen een uur weer helemaal vol. (Ga trouwens meteen op zoek naar vla om dat uit een rietje te drinken )
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-14 21:25
Hij is ook beheurlijk warm aan de achterkant...
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-14 21:26
M_nouska schreef:
dat is balen zeg! Heb ook geen idee wat voor mobiel het is, maar misschien is het tijd voor een nieuwe? Als ik die van mij aan de lader leg, is die binnen een uur weer helemaal vol. (Ga trouwens meteen op zoek naar vla om dat uit een rietje te drinken )
Hij is net een maandje nieuw!
Molfre
Geplaatst: 08-08-14 21:28
Zou de batterij misschien aan z'n eindje kunnen zijn, of van slechte kwaliteit?? Of de lader? Ander stopcontact geprobeerd?
Als hij een maand oud is zou ik er zelf niet aan zitten en gewoon een nieuwe telefoon eisen. Is niet normaal dat ie zo langzaam oplaadt en snel leeg is. Mijn Iphone is binnen 1,5 uur zoiets volledig opgeladen tot 100%, en gaat dan de hele dag met intensief gebruik mee. Op het einde van de dag is ie dan ook meestal 5 of 10%. Ook als ik tijdens het opladen bezig ben laadt hij nog steeds relatief snel op. Dat ter vergelijking (:
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-14 21:37
_Kelley schreef:
Misschien kijken naar een andere oplader/accu voordat je direct naar een nieuwe telefoon gaat?
NOU JAAAAAAAAA...... dit gaan jullie niet geloven.... nadat ik de foon had uitgezet en door heb laten laden (dus niet helemaal aangezet), gaat hij nu ineens een stuk sneller laden?! Ik snap het niet meer... :'(
Ts, het zou helpen als het in normaal Nederlands zonder slissen werd getypt, kan ik het beter lezen.
Je kan proberen om het met een andere kabel te proberen, voor hetzelfde geld is die defect, adapter is natuurlijk ook niet uitgesloten. Dus voor we conclusies trekken, eerst proberen met kabel / adapter.