Vriendin komt terug van vakantie, leuke ideeën?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joey

Vriendin komt terug van vakantie, leuke ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 21:42

Zaterdag komt een vriendin terug van vakantie en ik en een vriendin hadden bedacht om een soort 'welcome home'-pakket te geven, met stoepkrijt wat dingen te kladderen voor het huis en slingers op te hangen! :))

Iemand verder nog leuke ideeën? Mogen ook ideeën zijn voor in het 'welcome home' pakket!
Wat we tot nu toe hebben bedacht is dit en voor in het pakket willen we wat eten doen en wat leuke random dingen :))

Urion

Re: Vriendin komt terug van vakantie, leuke ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:45

Als je er een grapje in wil doen laat je iemand een sjaal breien met een paar steken los... om te wennen aan het butweer dat we nu weer hebben. :P

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 21:49

Urion schreef:
Als je er een grapje in wil doen laat je iemand een sjaal breien met een paar steken los... om te wennen aan het butweer dat we nu weer hebben. :P

Hahaha, erg leuk! Probleem is alleen, ze is niet ver op vakantie geweest, om precies te zijn, vlakbij Enschede op een camping _O-

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:16

Ik ging er vanuit dat ze een half jaar ofzo weg was geweest ver weg :') dit maakt het ietwat complexer! Anders had je allemaal typisch Nederlandse dingen in het pakket kunnen doen..!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 13:19

DaniqueHorse schreef:
Ik ging er vanuit dat ze een half jaar ofzo weg was geweest ver weg :') dit maakt het ietwat complexer! Anders had je allemaal typisch Nederlandse dingen in het pakket kunnen doen..!

haha nee.. het is heel simpel _O- maar we vonden het wel leuk om wat grappigs te geven :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 13:23

Ik heb vroegâh wel eens samen met een groepje een groot spandoek gemaakt en voor het huis opgehangen :') Gewoon een oud bedlaken oid :)

MadeeFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 13:28

Ja idd een spandoek met iets van Welkom thuis ofzo :D
En dan slinger in de tuin ofzo haha