https://www.gishwhes.comKort uitgelegd: je vormt een team met 15 mensen en hebt 1 kleine week de tijd om zo veel mogelijk items te voltooien dmv een foto of kort filmpje.
Eén van de items gaat als volgt:
"56. IMAGE (two images edited side-by-side). Find someone with the exact same name as you who lives in another state, province, or country. We must see two photos together: the two faces and two ID cards with all private/contact information blacked out except for your names."
("Vind iemand met exact dezelfde naam als jij, die in een andere staat, provincie of land woont. We moeten twee foto's samen zien: de twee gezichten en twee identiteitskaarten met alle prive/contact informatie bedekt behalve jullie namen.")
Wie o wie heeft dezelfde naam als mij - Claudia de Jong - en vind het niet erg om even een foto te maken van zichzelf met je identiteitskaart? Ik en ons team zouden je erg dankbaar zijn.
Had onlangs hier nog 2 personen gezien met exact dezelfde naam (incl achternaam), maar dat was nog voordat GISHWHES begonnen was en kan me nu hun gebruikersnamen niet meer herinneren helaas. Het is het proberen waard.