Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moonsparkle schreef:In almere wat niet zo ver is kun je best betaalbaar vrije sector huren. Daar zijn overigens de koophuizen ook goed betaalbaar dus daar zou je ook nog keuze hebben. Althans ik denk dat beide een optie zijn als je aangeeft te veel te verdienen voor huursubsidie.
x_spekkie_x schreef:moonsparkle schreef:In almere wat niet zo ver is kun je best betaalbaar vrije sector huren. Daar zijn overigens de koophuizen ook goed betaalbaar dus daar zou je ook nog keuze hebben. Althans ik denk dat beide een optie zijn als je aangeeft te veel te verdienen voor huursubsidie.
Daar verkijk je je op. Vanaf ongeveer 21000 bruto per jaar krijg je geen huursubsidie meer. Met een jaarsalaris van 21000 euro kun je een hypotheek krijgen van 65000 euro. Succes met kopen in de randstad
) en dat jouw bijdrage een deel van zijn dubbele hypotheek betaalt
Paola33 schreef:Dat doe ik nu al deels, maar hij werkt in ploegendienst. Gelukkig geen nacht meer. Ben daar al best veel. Dag dienst maakt gelukkig qua opstaan niet uit. Ik moet om 7 uur de deur uit voor mijn werk en hij uiterlijk kwart over 6. De regering heeft gewoon belachelijke eisen gesteld. En ik val in de categorie die tussen wal en schip valt. Maar heb mijn lesje wel geleerd dankzij mijn ex. Alles wat waarde heeft zet ik zwart op wit hoe dat geregeld wordt.