ik en mn scharrel....help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zonnetje1903

ik en mn scharrel....help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 22:23

Hoi ladies,

Ik ga jullie even om raad vragen, omdat ik er zelf even niet meer uitkom.
Even kort mn verhaal. Heb tot afgelopen week een relatie gehad met een man die vanuit hier voor zijn werk naar New York is vertrokken. Hij is een jaar geleden gegaan. Eerst Londen en daarna door naar New York. Lange afstandsrelatie bleek niet mijn ding en daarom afgelopen week uitgemaakt.

Het ding is. In het jaar dat hij in het buitenland zat heb ik een andere man leren kennen. Gewoon alleen maar voor de sex. Hij had ook een relatie. Heel erg fout, waren we ons beide van bewust, maar was voor mij en voor hem echt alleen voor de sex.
Nu heeft hij het afgelopen week ook uitgemaakt met zijn vriendin en is zowat bij me om de hoek komen wonen. Ik begin steeds meer te merken dat hij me meer doet dan alleeen maar goed voor de sex.
Hoe dat voor hem is weet ik niet.

Had vandaag even n inzinking na eem emotioneel gesprek met mn ex. Hem in n opwelling geappt dat ik n knuffel nodig had en ja hoor. 15 min later stond ie voor mn deur en was het ook echt alleen maar een knuffel (wel n hele lange)
Weet niet zo goed wat ik er mee moet. Moet ik tegem m zeggen dat ik m leuk vind of juist niet?

help!

ponyparadijs

Re: ik en mn scharrel....help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:25

Tja waarom zou je niet zeggen dat je meer voelt?
Jullie hebben nu beide toch geen relatie meer?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:26

Vind je hem leuk of vind je de aandacht leuk nu het over is met je ex?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:26

What goes around comes around. Ik gok dat jullie elkaar verdienen als je allebei het lef hebt om je partner te bedriegen.

Misselijkmakend dit.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:27

Weet je ook waarom het uit is met zijn vriendin?

Lastig, maar zou toch laten merken dat de situatie veranderd is, helemaal omdat jullie beiden geen relatie meer hebben (mag je een ander? Hoe staat hij er tegenover als hij en andere man uit je voordeur ziet komen??)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:28

Ik snap dat ook niet, het was heel erg fout waren we beiden van bewust.... maar toch deden we lekker voort. Je zal toch moeten beginnen met eerlijk zijn, lijkt een goede stap :) en een goed gesprek voeren.

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:31

Kijk vreemdgaan is niet netjes, maar ik begrijp jouw punt. Ik heb ook een lange afstand relatie gehad en ben dan wel niet vreemdgegaan, maar t scheelde maar een cm of mijn lippen zaten op de zijne en verder.

Ik vind dat je anders tegen beide mannen even moeten zeggen van he jongens, ik wil ff tijd voor mezelf. Dat je even rustig kan nadenken over voor je wilt kiezen en dat je helder gaat denken. Uiteindelijk kan je vragen aan je sexbuddy(sorry als ik t zo noem, weet geen andere benaming op dit moment) of hij naast de sex ook nog echt gevoelens voor je hebt gevoelens die een relatie kunnen vormen. Jullie zijn volwassen en kunnen hier het beste uit komen door ook als volwassenen te praten. Wil hij niet verder met je? prima! Lopen zat andere mannen op de wereld die het wel willen proberen met je. Ik heb ook een flink wat vriendjes moeten versleten voordat ik mijn ware vond. Geduld is een schone zaak en met praten kom je altijd een heel eind en vaak worden dingen dan ook duidelijker. Zou gewoon in gesprek gaan!

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 22:34

Mijn vriend wist ervan. Niet blij mee, maar snapte ook mijn behoeftes zeg maar. Zolang het bij hem bleef ok.
Waarom het bij hem mis is gegaan, het ging al lang niet goed vandaar ook het vreemdgaan en ook hij heeft dat opgebiecht. Haar keus om hem te vergeven. Fout van hem door te gaan met mij.

Maar waarom ik nu twijfel. ..we roepen nu beiede heel hard dat relaties poedersuiker zijn. Ben er ook niet zeker van of ik n relatie met hem zou willen, maar weet wel dat ik meer voel dan alleen de lust. Ben bang dat als ik hem dat vertel hij ermee wil stoppen en dat wil ik weer niet

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 22:36

Praten is idd de beste optie, nu nog durven

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:36

Misschien kan je het opschrijven? Werkt bij mij goed als ik mijn gevoelens niet durf uiten?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:37

Maar je zou het juist wel moeten zeggen.
Ten eerste om eerlijk en open te zijn.
Ten tweede omdat je gevoelens anders mogelijk alleen maar groeien terwijl het voor hem nooit meer wordt

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:53

Roosch schreef:
What goes around comes around. Ik gok dat jullie elkaar verdienen als je allebei het lef hebt om je partner te bedriegen.

Misselijkmakend dit.

Roosch, je haalt me de woorden uit mijn mond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:02

loez schreef:
Roosch schreef:

Misselijkmakend dit.

Roosch, je haalt me de woorden uit mijn mond!

Ach ja, (ver-)oordelen is zo makkelijk....
Ligt gevoelig zeker?

TS: op een luchtige manier eens vissen bij hem kan geen kwaad toch?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:53

Gevoelig? Nee hoor. Heeft met principe te maken. Je kunt ook wat kopen als je behoeften hebt.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:57

Een speeltje vervangt bij mij een vent niet.
Dat ze iets fout hebben gedaan is duidelijk maar om ts nou ook ellende toe te wensen vind ik diep triest.

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:00

Wtf :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:06

Kimbers schreef:
Dat ze iets fout hebben gedaan is duidelijk maar om ts nou ook ellende toe te wensen vind ik diep triest.

Je erkent dus dat het ellende is wat ze gedaan heeft, maar vindt het triest dat ik zeg dat ze elkaar dan verdienen? Snap ik niet.

Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat als je een relatie hebt en buiten de deur je behoeften laat bevredigen, je respectloos bezig bent. Als je echt van iemand houdt moet je maar even zonder seks kunnen. Noem me dan maar ouderwets.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:11

Roosch schreef:
Kimbers schreef:

Je erkent dus dat het ellende is wat ze gedaan heeft, maar vindt het triest dat ik zeg dat ze elkaar dan verdienen? Snap ik niet.

Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat als je een relatie hebt en buiten de deur je behoeften laat bevredigen, je respectloos bezig bent. Als je echt van iemand houdt moet je maar even zonder seks kunnen. Noem me dan maar ouderwets.

Oh yes, ons ouderwetse ras is gelukkig dus toch nog niet uitgestorven :D

Ga praten TS, praten over je gevoelens :) En neem de tijd, gun jezelf rust en ruimte.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:36

Tsja, wil je echt een relatie met iemand die niet moeilijk doet over vreemdgaan? Wie zegt dat hij jou niet hetzelfde gaat behandelen als zijn ex.

Verder eensch met Roosch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:45

Vreemdgaan is niet ok, absoluut niet, maar zoals ik het lees, was de vriend van TS op de hoogte en had min of meer zijn goedkeuring gegeven.
Wie zijn wij dan om haar te veroordelen?

Het principe eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger en dus zal hij ook bij jou vreemdgaan vind ik erg achterhaald.
Tegenwoordig zijn er zo veel verschillende vormen van een relatie, als het voor TS werkt, prima toch, het leven (en relaties) zijn imo niet zo zwart wit en TS heeft haar topic niet geopend om zich te laten veroordelen, maar om te vragen hoe zij de huidige situatie, waarin ze om het maar even simpel te zeggen, iemand leuk vind en zich afvraagt of ze dit moet melden of niet.

Mijn advise is altijd praten!
Alleen met een goed gesprek kom je er achter hoe hij er over denkt en waar je staat.

Hij vind je leuk genoeg om mee naar bed te gaan, dus dikke kans dat hij je ook leuk genoeg vind om een relatie mee aan te gaan.
En als hij nog even niet aan een relatie toe is, of je toch niet leuk genoeg vind om dat aan te gaan, dan doet dat pijn, maar dan bespaar je jezelf wel onzekerheid en alsnog een gebroken hart later ;)

Mochten jullie er voor gaan, dan is het denk ik wel belangrijk om af te spreken wat voor relatie jullie verwachten en welke mate van trouw, zodat er later geen misverstanden of alsnog gekwetste gevoelens zijn.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:46

Ik zou voor altijd 'bang' (ongerust) zijn dat hij mij hetzelfde zou flikken.. (dus ook met een ander scharrelen)..

Dus ik ben het helemaal eens met Roosch.

Maar praten is in dit geval het enige handige... als je meer voelt, dan moet je hem dat laten weten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:47

Als je zo met relaties om gaat snap ik ook wel dat je ze "poedersuiker" vind!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:49

VivaLaVida schreef:
Als je zo met relaties om gaat snap ik ook wel dat je ze "poedersuiker" vind!

Ja precies... Het is maar net je definitie van een relatie..
Maar mijn definitie is heeeeeul anders ;)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:54

De jongeman die om de hoek woont was in ieder geval bereid om je te komen troosten en het is niet op sex uitgedraaid dus een goede vriendschap zit er wel in. Of het meer wordt? De tijd zal het leren (lekker ouderwets gezegde). Ik denk dat jullie allebei even de tijd moeten nemen om te ontdekken wie en wat jullie zijn zonder jullie exen en zonder dat jullie je behoeften samen bevredigen. Een goed gesprek en/of gezellig samen iets ondernemen hoort natuurlijk wel bij een vriendschap.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:54

Jeutje.. Nou ik geloof dat ik me ook aansluit bij Roosch.

Sorry, het verhaal van de getrouwde man vind ik al erg, en dan je ex om een knuffel vragen zodat je die ook in verwarring brengt. Hmm apart..