Hallo Bokkers,
Zoals de titel al zegt ben ik nu opgelicht?
Ik heb via Marktplaats een dekje geruild. Wij zouden gister (maandag) beide het dekje op de post doen. Nu is dit bij mij niet gelukt want ik stond te lang bij Epplejeck binnen

Goed.. Nu kreeg ik dus me dekje binnen vlak voor ik naar de Bruna wou gaan om mijn dekje op de post te doen. De vrouw waar ik mijn dekje mee wou ruilen zei dat het dekje nieuw was. Nu is mijn dekje ook nieuw dus ik ging akkoord. Nu ik me dekje binnen heb blijkt die helemaal niet nieuw te zijn, Je ziet dat het dekje op vele plekken is gemaakt en dat er plooien inzitten. Ook met de kant waarbij die op het paard licht zie je duidelijk gebruikssporen.
Nu ben ik hier natuurlijk niet blij mee maar dat snapt iedereen wel. Ik heb gelijk een mailtje gestuurd met hoe en wat en dat ik dan nog een 10,- erlangs wou. Hier ging zei niet mee akkoord en het leukste van al is dat ze wil dat ik het dekje terug stuur (dus ik heb verzend kosten) en dat ik haar de verzendkosten terug betaal. Dat zou dus zeggen dat ik 2x 6.75 kwijt ben. Nu had ik aangeboden dat ik het dekje wel over wou nemen en haar dus de verzendkosten terug betaal. Maar hier gaat ze niet mee akkoord.
Nu is het leuke van alles dat ik aan vrienden had gevraagd wat ik nu dus moest doen. Nu vroeg een van mijn vrienden of het bij toeval ...... was en dat is ze (we hadden het dus over dezelfde persoon). Zij heeft bij mijn vriendin een keer een hoofdstek 'geruild' zei zou naar haar een nieuw full hoofdstel sturen en mijn vriendin naar haar een nieuwe cob. Nu bleek het dat toen mijn vriendin het hoofdstel binnenkreeg dat het een gebruikte was en maat pony.
Ik weet momenteel niet meer wat ik moet doen. Ik hoop dat het verhaal te snappen is want ik ben hier natuurlijk wel wat boos over.