Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shadow0 schreef:Is er niemand op de administratie daar aanwezig? Ik vond deze contactinformatie:Centrale Studentenadministratie:
elke werkdag open van 9u00 tot 12u30 Stadscampus - gebouw S
S0.17
Lange Sint-Annastraat 7
2000 Antwerpen
Tel. +32 3 265 56 30
In Nederland is de administratie meestal ook in de zomer (beperkt) open, dus ik zou morgen in elk geval even proberen te bellen.
, maar het is bij mijn weten niet erg als de cijfers anders verdeeld zijn, zolang ze er maar allemaal staan en in de juiste volgorde. Heb je in geen enkel vakje plaats voor cijfers?
Hvelreki schreef:Je mag de sterretjes/plusjes eruit laten.
Je moet gewoon zien dat je alle getalletjes erin hebt staan.
Ik heb zelf een Belgische rekening en bij ons is er gewoon een vakje "gestructureerde mededeling", maar het is bij mijn weten niet erg als de cijfers anders verdeeld zijn, zolang ze er maar allemaal staan en in de juiste volgorde. Heb je in geen enkel vakje plaats voor cijfers?
En Cyella het hele principe van die gestructureerde mededeling is nu net dat het automatisch verwerkt kan worden
Wel héél handig trouwens dat je eigen bank het niet weet
Cyella schreef:Is toch logisch dat iets wat niet automatisch herkent wordt met de hand wordt verwerkt? Het is immers een 'bedrijf' wat hun inkomsten moet bijhouden. En als het niet op tijd verwerkt is kan je altijd nog bellen, je hebt het immers over gemaakt.
Tenzij je zelf gaat aangeven dat er wat mis is gegaan. Vind die suggestie hierboven daarom ook niet slecht. Zou er achteraan bellen van zodra de unief weer open is
Normaal zou het in orde moeten zijn als je gewoon alle cijfertjes hebt gebruikt, maar je weet het nooit.