Help: foto's terughalen op SD card

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Help: foto's terughalen op SD card

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 22:02

Tijdens mijn vakantie in Australie heb ik super mooie foto's geschoten met mijn camera.
De meeste foto's van de kaart heb ik dezelfde dag nog overgezet op mijn iPad maar tijdens een zeilreis naar de Whitsundays ben ik hier niet aan toegekomen.
Tijdens deze reis ontzettend mooie foto's gemaakt van de eilanden en zeeschildpadden. De andere mensen uit mijn tourgroep waren zo onder de indruk dat ze om mijn mini SD kaart vroegen om de foto's over te zetten. Geen probleem want dat ging eerder ook goed.

Nu raden jullie het al.. Na een mislukte overzetting naar een Samsungtelefoon geeft de kaart de gehele tijd aan dat het kaartje beschadigd is en dat deze geformatteerd moet worden. Hierbij zullen dan alle bestanden verwijderd worden.

Ik ben al drie dagen opzoek naar een oplossing want ik wil de kaart niet formatteren voordat ik de foto's van de kaart heb gehaald. Ik kom allerlei gratis downloadprogramma's tegen maar als puntje bij paaltje komt moet er een bedrag van 80 dollar betaald worden.

Help! Ik wil mijn foto's weer terug..

Ryder

Re: Help: foto's terughalen op SD card

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:05

Ga even langs een fotozaak, die hebben mij ook een keer met iets vergelijkbaars geholpen. Moet je wel een zaak hebben met fotografen die ook echt verstand hebben van hun spul en niet wat random verkopers.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 18:12

Net bij een foto speciaal zaak mijn SD kaart opgehaald.. ze kunnen er niks mee helaas.
Terwijl ik mijn thuis programma's wel previews te voorschijn kon halen. Flink balen dus..

Zijn er nog andere oplossingen?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 19:11

Probeer eens een goede computer winkel? Maar dan eentje die ook reparatie en onderhoud uitvoert.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 22:26

Staat er veel belangrijke data op de SD kaart? Misschien dat ik je kan helpen. Stuur mij een pb.

Het is wel van belang dat de SD kaart absoluut niet meer wordt overschreven door nieuwe data of geformatteerd wordt.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 07:08

Same here. Met GetDataBack heb ik tot nu toe zo ontzettend veel terug weten te halen..! :)