Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kosje4

Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:39

Hallo
Misschien raar om hier neer te zetten maar ik zit er erg mee

Het is nu 2 weken uit met mij vriend hij heeft het uitgemaakt.
We hebben 8 maanden een relatie gehad we waren eigg dag en nacht samen behalve werken overdag dan niet.

Er ontstonden de laatste tijd irritaties ging om de kleinste dingen.

Hij heeft het uitgemaakt omdat hij even tijd voor zich zelf wil zij die dn de laatste tijd niet leuk vond hoe het ging.

Nu Appen we nog elke dag en zegt hij ook lieve dingen en schat ed en zien elkaar nog sws denk 2 dagen net hoe het loopt en af en toe slapen we samen en het voelt dan of het gewoon nog aan is krijg liefde van hem hij ziet me en krijg gelijk een kus.

Laatst zij hij dat hij niet zeker wist of hij de juiste beslissing heeft genomen.en tijd nodig heeft.

Wil hem echt heel erg graag terug
Vind het erg moeilijk ik mis hem elke dag.

Wat moet ik doen wat zouden jullie doem.

Dankjewel voor het lezen en de tips

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:41

Niks doen. Hij geeft aan dat hij tijd nodig heeft, geef hem dat dan ook. Ga ondertussen niet wanhopig op hem zitten wachten, maar pak de tijd aan om je weer lekker op jezelf te focussen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:42

Geduld geduld. Pushen werkt vaak alleen maar averechts. Achter hem aan lopen als een hondje ook. Ga niet wanhopig zitten wachten maar ga je leven leven. Als hij terug komt, mooi. En anders: geen hand vol maar een land vol. Zo aan iemand blijven hangen is niet gezond en dat zal hij ook zien.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:43

BaileyMix schreef:
Niks doen. Hij geeft aan dat hij tijd nodig heeft, geef hem dat dan ook. Ga ondertussen niet wanhopig op hem zitten wachten, maar pak de tijd aan om je weer lekker op jezelf te focussen.

+1 :)

Ik zal elkaar ook wat met rust laten, en na een tijdje misschien iets leuks doen samen. Als een eerste date zegmaar ;)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:43

BaileyMix schreef:

Ik geef hem alle tijd maar ti's zo lastig want hij wilt me nog steeds zien en geeft me dan gewoon liefde dat snap ik niet

x_Irisje_x

Even niet meer bij elkaar slapen en afstand nemen.
Dat maakt het alleen maar moeilijker. Geef hem de tijd.

Maar denk ook aan jezelf. Niet eeuwig blijven wachten
Laatst bijgewerkt door x_Irisje_x op 04-08-14 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

BaileyMix schreef:

Dit, ga lekker je eigen ding doen. Aan iemand die twijfelt heb je toch niks.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:45

Maar jullie hebben dus nu wel seks .. maar geen relatie... en wie wordt hier beter van?
Zou het "gezellig" samen zijn even afkappen... hij wilde ruimte en nadenken.. nou dat doet hij maar ergens anders dan in jouw bed lijkt me zo.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:46

Dankje dat klopt zeker maar het is heel erg lastig als je zoveel van iemand houd heb nu wel besloten om hem een week niet te zien
Hij moet voelen wat die mist hoe moeilijk ik het ook vind

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:47

Evelijn schreef:
Maar jullie hebben dus nu wel seks .. maar geen relatie... en wie wordt hier beter van?
Zou het "gezellig" samen zijn even afkappen... hij wilde ruimte en nadenken.. nou dat doet hij maar ergens anders dan in jouw bed lijkt me zo.

Dat dus. Klinkt alsof hij de sex wel fijn vind maar de rest liever ergens anders zoekt.
Oftewel: He's just not that into you.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:48

Evelijn schreef:

We hebben eerlijk gezegd niet altijd seks maar soms denk ik misschien wilt die me dan terug maar eigg gwn niet als t uit is hij geeft me wel heel veel kusjes ed hij kan niet van me afblijven hij is heel erg blij en ziet er gelukkig uit als we samen zijn

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:48

Laat hem gaan meid! Hij is het niet waard. Geef jezelf de tijd en ruimte. Liefdesverdriet is niet gemakkelijk, maar het slijt echt wel. Geduld en lekker verder gaan met leven :D

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:50

Dankjewel het is heel erg moeilijk vooral omdat ik helemaal aleen woon en verder niet echt iemand om me heen heb vrienden wonen best ver

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:51

Je denkt dat hij je terug wil als je maar met hem naar bed gaat? :=

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:52

We begrijpen je allemaal hartstikke goed hoor en het is ook echt niet gemakkelijk!

Toch ben je alleen beter af dan met hem. Je moet niet bang zijn om alleen te zijn, ook daar word je weer sterker van. Doe eens gek en ga naar je vrienden? Of ga lekker alleen op pad. De stad in, terrasje pakken, hapje eten, wat lezen in het park of op het strand. In ieder geval veel buiten komen!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:52

Nou ga dan je eigen leven daar opbouwen (dat is ook prettig als je wel een relatie hebt) zoek iets waar je mensen kan ontmoeten. Hij heeft de relatie afgekapt en is nu zo onduidelijk... dus zorg dat jij wel duidelijk bent... je wil een relatie en niet al die onzekerheid.

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:53

Als je op deze voet verder gaat met hem dan blijven jullie af en toe samen slapen en met elkaar omgaan tot hij een ander vind waar hij meer zijn ei bij kan en verliefd op wordt. Dan heb jij de komende jaren nog liefdesverdriet omdat je blijft twijfelen aan of je er wel alles aan hebt gedaan. En dan nog een tijd later kom je er pas achter dat je al die tijd jezelf voor de gek hebt gehouden en hem hetzelfde hebt laten doen.

Kap met hem zolang hij jou niet terug wilt en als hij eruit is dan komt hij zelf wel. Laat je niet zo gek maken.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:53

sabrinagirl schreef:
Dankjewel het is heel erg moeilijk vooral omdat ik helemaal aleen woon en verder niet echt iemand om me heen heb vrienden wonen best ver

Dan vind ik helemaal dat hij je op deze manier gebruikt. Als hij een ander meisje vind laat hij je straks waarschijnlijk vallen als een baksteen :\
Meid, je kunt veel beter krijgen. Hij heeft maar rekening met jouw gevoel te houden!

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:58

Jullie hebben zeker gelijk maar waarom doet hij dan nog zo lief tegen me en geeft die mij liefde

Ben nu sinds vrijdag heb ik hem niet meer gezien en heb met mezelf afgesproken een week hem niet te zien hij moet missen wat hij had we hebben echt een gelukkige tijd samen gehad

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:59

TS, en wat nou als hij het niet mist?
Je stelt je te afhankelijk op. Ook zonder hem is het leven mooi, hoor!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:59

Omdat hij sex wil.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:02

Hij krijgt geen sex meer dat heb ik me ook bedacht hij heeft t een keer gehad na het uit was dus dat denk ik niet hij is niet zo typ die iemand gebruikt

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:03

Cayenne schreef:
TS, en wat nou als hij het niet mist?
Je stelt je te afhankelijk op. Ook zonder hem is het leven mooi, hoor!

Blijf niet me hele leven wachten wil tog echt wel duidelijkheid binnenkort anders ben ik er klaar mee

Hij mist me wel zegt die en hij houd nog wel van me

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:04

Je bent zo naief.. meisje ga lekker constant met hem rondhangen en geen eigen leven opbouwen en wachten tot hij een nieuwe vriendin heeft om vervolgens nogmaals liefdesverdriet te krijgen als hij je dan weer dumpt :Y).

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:06

mag ik vragen hoe oud je bent en hoe oud je vriend is?

Ik zou het laten rusten voorlopig.