Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat heb je?
lenaa_tje schreef:Op het moment ben ik op vakantie op een waddeneiland wat je dan natuurlijk niet verwacht is dat je ziek wordt. Ik ben namelijk maar zo'n 50 km van huis. Toch ben ik ziek geworden en de huisarts hier op het eiland wilde mij graag zien. Nu komt het probleem ik heb alleen m n rijbewijs bij mij en ook nog is geen zorgpas. Wel heb ik een pasje van m n doorlopende reisverzekering ook heeft Mm n vader mijn BSN gesmst. Zal dit genoeg zijn? Of zal ik m n vader vragen een kopie van m n paspoort te maken en dat te mailen voor ernaast. Normaal zou ik even opnieuw bellen maar dat kon natuurlijk maar tot 10 uur.
Rocamor schreef:Pas op dat je nooit je bsn icm een identiteitsbewijs afgeeft. "men" mag ook geen kopie meer maken van je paspoort.
In verkeerde handen is dit tamelijk fraudegevoelig bv met afsluiten van online abo's.
Overigens sterkte, hopelijk ben je snel weer beter. Wellicht erover heen gelezen, maar wat had/heb je? Overigens, als je je pasje van je reisverzekering bij je hebt, dan moet dat toch voldoende zijn?