, toch weet ik het niet helemaal..Ten eerste die rekenhulp van wajong tsja
, ivm zomer werk ik ochtendje meer. Deze maand was het loon dan ook 209 euro
, nu kan het volgens rekenhulp wel , en toch krijg ik maar (weer) een nabetaling van 79 euro . Werk 3 ochtenden normaal 2 , en dan max 3 uurtjes echt niks eigenlijk maar toch een mooie extra vaak .. Afgelopen maanden was het vaak max 700 uitkering en 150 a 180 loon , beetje survival mode en zien hoe en wat.Dan bel je en dan zeggen ze ook mooi , van ja werk dan moet je er op vooruitgaan. Nouja ik ga alleen maar achteruit
, maar ja wat moet je dan? Ontslag en thuizitten en meer geld hebben , goed dat kan ik dan net niet ben te graag bezig soms to much en dan moet ik even remmen . Uwv echt he wat een bedrijf , en ja tuurlijk ben blij dat ik mezelf onderhouden kan maar op deze manier..Zo dan de vraag van de dag : Leren , Ontslag nemen en Wajong behouden . BBL dus gelijk met een baan , maar ik kan alles maar niet leren. MBO niveau 1 heb ik met moeite , en mijn middelbare heb ik verknald door mijn gedragsproblemen (groei ik gelukkig over nu..) . ik wil wel naar school , maar ben bang te verzuipen en het niet aan te kunnen of iets helemaal verkeerds kiezen ben 22 heb nog een leven voor me de bank komt later wel.. Sociaal ben ik niet echt , meer van de achtergrond . ik dacht ooit chauffeur wel mooi was gewoon alleen niet hoeven te socializen gewoon op pad, maar ja eerst moet ik geld hebben
De zorg snijden ze al in , alles met bloed etc vindt ik mooi en interesant . Lijkschouwer lijkt me machtig , maarja leren is niks voor me en is vast geen werk in . Is uberhaut papieren hebben wel een kans op een baan , of droom ik te ver af en moet ik maar gewoon thuiszitten en handje ophouden en feestbeest uithangen die ik niet ben. Ze zeggen geld maakt niet gelukkig , maar ik ben ook niet gelukkig omdat ik elke maand net wat rondkom en vaak de laatste weken wat de restjes uit de kast vis omdat ik doordat ik mijn goede wil toon en werk en dan weer teveel verdien..
Vrijwilligerswerk doe ik er nog tussendoor , maar er zijn teveel daar dus misschien wat anders zoeken. Heb begeleiding elke 2 weken thuis , die kijkt wat ze kan doen.. Toch zoek ik zelf ook liever het 1 en ander uit..Zo jullie nog ideetjes? , heb PDD-NOS autisme dus .. Op de vorige zorginstelling was het 3 dagen van 9 tot 3 en 2 dagen 9 tot 1 , dan ben ik wel gesloopt ..

, ja de zorg vertrouw ik niet..