Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

JE kunt denk ik wel pijlen of je met iemand een klik hebt maar dat is dan ook alles. Maar ik ben benieuwd of er idd echt relaties uit die 2 minuten zijn voort gekomen
Joolien schreef:Ik ben nooit zo van dat georganiseerde daten, ik hou van spontaniteit dus ik zou het nooit doenJE kunt denk ik wel pijlen of je met iemand een klik hebt maar dat is dan ook alles. Maar ik ben benieuwd of er idd echt relaties uit die 2 minuten zijn voort gekomen
Anoniem schreef:Joolien schreef:Ik ben nooit zo van dat georganiseerde daten, ik hou van spontaniteit dus ik zou het nooit doenJE kunt denk ik wel pijlen of je met iemand een klik hebt maar dat is dan ook alles. Maar ik ben benieuwd of er idd echt relaties uit die 2 minuten zijn voort gekomen
Wat is dan het verschil tussen twee minuten speeddaten, iemand twee minuten in de rij bij de kassa gezien hebben, iemand twee minuten aan de bar gesproken hebben, twee minuten met iemand gedanst hebben op de dansvloer, of whatever dan ook de eerste twee minuten ooit dat je elkaar zag, voor je besloot dat iemand boeiend genoeg is om beter te leren kennen?
edit: mijn vraag is dus, waarom zou dat niet zo zijn?
Ok ok, ik zelf hoef niet meer, zoals 2 berichten terug al gezegd, maar ik kan me goed voorstellen dat er dus wel kliks/setjes uit ontstaan.
.
.
)F_Orumster schreef:Kiwipitje schreef:Je gaat toch ook niet per ongeluk naar de kroeg?
Er zijn meer redenen om naar de kroeg te gaan hoor