Alsof een autorijlespakket/taalcursus o.i.d. wordt aangeboden. Ik vind dat het de verkeerde kant op gaat, scheiden zou juist een uitzondering ipv regel moeten zijn. Wat vinden jullie er nou van dat zoiets bestaat?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alsof een autorijlespakket/taalcursus o.i.d. wordt aangeboden. Ik vind dat het de verkeerde kant op gaat, scheiden zou juist een uitzondering ipv regel moeten zijn.

Vooral dat laatste zou van mij echt verboden mogen worden.
Je hebt blijkbaar geen ruzie of wat dan ook. Waarom dan scheiden.

Maartenn schreef:Ik denk niet dat er mensen zijn die door zo'n reclame denken: 'Oh zo weinig? Dan ga ik maar scheiden, wie weet is mijn huwelijk over een paar jaar niet leuk meer en dan moet ik de volle prijs betalen!'
vuurneon schreef:quartel schreef:Hoewel.......ik kan me nog een programma van dokter phil voor me halen waarin de vrouw vond dat ze niet in een bepaalde stand hoefde te leven omdat ze dat niet verdiende
Ja hallo, groot gelijk heeft die mevrouwwie wil er nou bij het plebs horen! Tssssss Q!
je hebt hem gezien begrijp ik

Dat was een flinke plaat voor dr hoofd
Dannon schreef:Soms zijn er geen drempels. Krijg je gewoon te horen van de een op de andere dag "Ik wil bij je weg. Doooeeeeei!" Dan is het alleen nog maar de boel administratief verwerken. Dit pakket zou mij wat geld hebben gescheeld dan... xD
quartel schreef:Kijk...als ze nou eens zo iets verzinnen om van je schoonmoeder af te komen dan begrijp ik het nog.
Maar dit vind ik dus echt grote onzin!!
Laat mensen gewoon hun verstand gebruiken en een beetje normaal doen dan ben je al een heel eind