Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

stunning schreef:Ok, dat wou ik eerst idd even duidelijk hebben of een agent iets mag verzinnen en dat leek me al van niet, maargoed dat wist ik dus niet zeker. Nou niet gaan om een strafbaar feit? Lijkt mij dat het verkopen van andermans spullen wel strafbaar is. Zij heeft dus verteld dat ik haar hond te koop aan bood, waarmee ze dus zegt dat ik iets strafbaars doe..
En ook al zou ze het alleen hebben gezegd om de politie in werking te stellen dan nóg is het strafbaar.
En dat ze al langskwamen vind ik heel wat (klinkt even heel banketstaaf, maar ik had een stalkster en de politie deed niets "ja die meldingen krijgen we zo vaak, pas als je zwart op wit hebt dat zij het is, kunnen we iets doen...)
Het is, lijkt mij geen echte aangifte, want dan was je per post uitgenodigd/gebeld, verhoord etc, daarvan een verslag gemaakt...Polly schreef:Ten eerste lijkt het me enorm sterk dat de agenten verzinnen dat jij het hondje te koop had aangeboden, ze hebben wel wat beters te doen.
Of je er wel of geen werk van kan en wil maken zou ik overleggen met de betreffende agenten, zij hebben haar gesproken.

stunning schreef:Ik werd door een bokker geattendeerd op het feit dat het nu lijkt alsof ik wat tegen de politie wil doen. Dit is niet het geval, ik wou alleen even zeker weten of de politie de waarheid zou hebben gesproken en of zij verplicht zijn om de waarheid te vertellen aangezien die mevrouw nu ineens beweert van niet.
Ik ben niet van plan om haar hier mee weg te laten komen. Heb 20000x gezegd dat het een teef is, dus het sowieso niet haar hond kón zijn, ik heb niks te zeggen over of ze mag komen kijken bij het hondje ofniet omdat het niet mijn hond is en het hondje al niet meer bij mij was en daarom maar de politie met zo'n leugen op mij af laten komen.. Vind ik absoluut niet normaal en ronduit asociaal!!
Kan ze nog zo wanhopig zijn, zo ga je niet met mensen om. Ik heb zelf mijn uiterste best gedaan voor haar om haar te kunnen geruststellen dat het wél om een teefje ging en heb meer voor haar gedaan dan ik moreel verplicht ben. En voor wat?? Een aangifte met valse beschuldiging? Heb nog geen dankjewel voor de moeite gehad van mevrouw, zelfs niet nadat de politie aan haar bevestigd had dat het idd een teefje was en níet haar hond...
miccamaaike schreef:Nou helemaal niks zou ik het toch niet willen noemen.
Als je heel hard je best doet om iemand van de juiste informatie te voorzien en je dus echt super behulpzaam bent en je vervolgens de politie op je dak krijgt, kan ik me voorstellen dat t wel even rauw op je dak valt. Dus om nou te zeggen dat het 'niks' is...
Vraag is wel hoeveel gedoe je er van moet willen hebben.
stunning schreef:Goof schreef:Eens met Joolien.
Wat maak jij je druk om helemaal niks zeg.
Dus jij vind dat dit normaal gedrag is? Kan me niet voorstellen dat je zo opgevoed bent..