Ik vroeg me af wat ik kan doen?
Ik ben 16 dus ik denk eerlijk gezegd niks maar als dit zo is kan ik waarschijnlijk na mijn vwo niet een studie doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Waarom kun je na je VWO geen studie doen? Hiervoor is namelijk de studiefinanciering in het leven geroepen, dus wat je zegt gaat niet op. Misschien heeft je moeder uit bescherming je geld on bewaring gesteld?
Ghostattack schreef:xDonja schreef:Je kunt studiefinanciering aanvragen (:
Nee, dan moet ze nu al gaan studeren. Met 16 heb je je Vwo diploma nog niet lijkt me. Vanaf volgend jaar is er geen stufi meer.
Waarom heeft je moeder dat gedaan? Wanneer krijg je het dan weer terug?
Ghostattack schreef:MyHorseGirl schreef:Waarom kun je na je VWO geen studie doen? Hiervoor is namelijk de studiefinanciering in het leven geroepen, dus wat je zegt gaat niet op. Misschien heeft je moeder uit bescherming je geld on bewaring gesteld?
Nogmaals: Nee, dan moet ze nu al gaan studeren. Met 16 heb je je Vwo diploma nog niet lijkt me. Vanaf volgend jaar is er geen stufi meer.
Ik heb trouwens tot mijn 18e ook geen beschikking gehad over mijn studierekening (spaargeld), maar dan gaat het dus ook echt om enorm bedrag wat mijn ouders gespaard hebben. Inmiddels heb ik er wel beschikking over, maar ik mag er absoluut geen leuke dingen van kopenDoe ik ook echt niet, want dit is al het geld waar ik 5 jaar van moet studeren.
bliver schreef:Wat wil je dan eigenlijk met je spaargeld TS?
FNews schreef:Myhorsegirl, heb je daar ook een bron van?
Winged schreef:bliver schreef:Wat wil je dan eigenlijk met je spaargeld TS?
http://bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1796982 Vluchten?