en daar zit je dan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

en daar zit je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 21:04

... met een kerstmuts op je hoofd je te vervelen :') Omdat wij nu sireus alle spullen aan het opruimen zijn kwam ik me kerst muts tegen die ik afgelopen jaar kwijt was. Omdat ik zo snel niet wist waar ik er mee heen moest heb ik hem maar op me hoofd gezet en zo loop je dan rond in je hemdje en korte broek :') Nu hoor ik al denken vervelen en opruimen? jaa dat klopt ik heb nu even niets te doen dus verveel me nogal :') Nu dacht ik laat ik van jaaa waarom laat ik geen topic aanmaken dan weten mijn medebokker gelijk hoe gestoord ik ben :') :#

fourseasons

Re: en daar zit je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:05

Ik ga ook altijd dingen opruimen en schoonmaken als ik me verveel hoor. :P Ben alleen nog nooit een kerstmuts tegen gekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:06

:')

En zo ben ik nu dat ik je mis aan het leren spelen uit verveling, terwijl opruimen een 10 keer beter idee is _O-

LoveChamp

Re: en daar zit je dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 21:10

hahaha ik heb al heel wat gedaan vandaag :') heb me paardje ookal getraind en ja wat is een super training zonder 5 gekke minuten :') we galopeerde aan mee toen het begon te donderen waarop hij een gek bokje gaf en toen begonnen de 5 dolle minuten leek net of ik op een veule zat die aan het spelen was :')

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:11

Ik raak altijd afgeleid tijdens het opruimen door de dingen die ik vind. 'Hee, die was ik kwijt!' of een oud boek terugvinden en er dan dus eerst weer uit willen lezen en dan pas verder gaan..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:11

Ik doe dit topic op slot aangezien er in de regels te lezen is dat dit soort topics niet toegestaan zijn:

Citaat:
Inhoudsloze topics Kletspraat is toegestaan op Bokt, maar topics die echt nergens over gaan sluiten we om er voor te zorgen dat de topics met inhoud niet verdrongen worden. Voorbeelden daarvan zijn:
Je nieuwe onderschrift, avatar, hoeveelheid geplaatste berichten et cetera
Je verjaardag, die van je moeder/vriend/paard
Hoe erg je je verveelt
Hoeveel mensen er fan zijn van je pony/paard/vriendje