Sony Vegas Pro 11 gebruiken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenvdB

Sony Vegas Pro 11 gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 14:39

Hoi allemaal,

er zijn al verschillende topics over Sony Vegas Pro maar veelal over het illegale downloaden. Daar kon ik dus geen antwoorden vinden op mijn vragen.

Ik ben in het bezit van Sony Vegas Pro 11 en heb daarvan al vele mooie filmpjes voorbij zien komen. Ik krijg het advies om via youtube te kijken om te leren hoe je ermee kan werken maar ik kom er gewoon écht niet aan uit.
De handleiding vind ik ook erg moeilijk om vanuit daar te werken want ik weet wat ik wil, maar niet hoe.

Is er iemand die eenvoudige beginner filmpjes heeft of mij misschien de basisbeginselen wil leren?

Groetjes

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 20:36

Als je Sony Vegas Pro gekocht hebt, heb je via Sony recht op ondersteuning, ook om het onder de knie te krijgen.

Als je het dus illegaal hebt (wat je hebt, want anders weet je wél hoe het product werkt, grof gezegd, want niemand geeft 1100 euro uit zonder te weten hoe het werkt ;) ), zal je hier op Bokt geen ondersteuning vinden :)

MarleenvdB

Re: Sony Vegas Pro 11 gebruiken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 14:31

Choiix,
Het is nogal wat om gelijk te concluderen dat ik het illegaal heb. Stuur dan een berichtje en vraag het aan me. Ik heb het dus gewoon legaal.

Ik weet dat ik contact op kan nemen met Sony, maar zoals ik al zei vind ik het via de handleiding al erg lastig. Het is niet zo dat ik niets met het programma kan, maar ik loop op bepaalde basis handelingen vast.

Toch bedankt voor je vooroordeel, maar vraag het in het vervolg eerst aan mij.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 17:55

Nogmaals, ook bij basis handelingen kan je gewoon de helpdesk bellen als je die legaal hebt.

En sorry dan, dan ben je zo'n beetje de enige Bokker die het pakket wél legaal heeft. Je zou echt de eerste zijn ;)

MarleenvdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-14 13:16

Choiix daar kwam ik inderdaad ook achter, dat ik dan zo'n beetje de enige ben die hem wel legaal heeft.
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk en die hebben mij inderdaad geholpen met de basishandelingen. Ik kreeg ook het advies om die eerst goed onder de knie te krijgen en vervolgens te gaan kijken naar wat ik nog meer wil. Mocht ik er niet uitkomen mag ik altijd contact opnemen.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 13:27

Ik hoop dat je dan mijn reactie een beetje begrijpt (zoek maar eens op Sony Vegas hier ;) )

Maar nogmaals excuses en succes met het onder de knie krijgen :)