Liefdesverdriet, niet weten wat te doen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Liefdesverdriet, niet weten wat te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 14:28

Oke, het zit echt diep hierzo… Het begon 5 maanden geleden. Heb ik een jongen leren kennen via een vriendin op een feestje. Al snel liep het van het ene naar het andere en hebben we 3 maanden iets gehad. Welja, iets… Nogal een flikkerlicht relatie. Maar ik was echt tot op mijn oren verliefd. Ging het een tijd goed, maar aan alles komt een eind. Ik leg het nu eventjes maar kort uit, maar we hebben heel wat doorgemaakt. En dit was eigenlijk mijn eerste liefde. Ik was wel al eens verliefd geweest en had wel al eens een vriendje gehad. Maar nooit zo.
Dusjha, aan alles komt een eind. Toen ik op mijn hoogte punt zat van 'verliefd zijn', besloot hij er een eind aan te maken. Voorgoed. Ik was hier letterlijk kapot van. De afgelopen 2 maanden waren voor mij echt knokken. Maar ik liet hier niks van merken, toch tegenover hem. We wonen niet ver van elkaar, dus ik zag hem nog regelmatig. Mijn attitude tegenover hem, was vreselijk… Ik was zo boos en verdrietig tegelijkertijd, dus had ik echt een 'I don't care' attitude opgezet. Ik maakte zoveel mogelijk de indruk bij hem alsof hij me nooit wat heeft kunnen schelen. Later kwamen er een paar foto's op Facebook met een andere jongen. Zag hij me ook eens met die andere jongen. (Is gewoon mijn beste vriend haha) dus dacht hij dat ik een ander had. Had ik hem ook eens op een feestje gezien, keek hij dwars door me heen maar elke vriend van mij die bij me stond was een doelwit. 2 maanden gingen voorbij en er is geen dag voorbij gegaan dat hij niet het eerste is waar ik aan denk in de ochtend. Tot afgelopen dinsdag, krijg ik een bericht van hem. Het gesprek begon normaal, gewoon hallo, alles goed, vroeg hij wat ik ging doen met mijn studies,… Tot hij vroeg of het waar was, dat ik een ander had. Toen ik nee zei verschoot hij even. Toen vertelde hij mij dat ik nog steeds heel veel voor hem betekende. Dat hij me mist enzovoort. Maar mijn 'I don't care' attitude is blijkbaar goed overgekomen. Want hij was er vrij zeker van dat het bij mij niet hetzelfde was. Maar ik kon zijn lieve woorden natuurlijk niet weerstaan en toen hij vroeg om af te spreken zei ik natuurlijk ja. Vroeg hij om volgende week af te spreken om samen naar de parkfeesten te gaan. Hebben we de volgende dag nog wat gesproken, maar daarna hebben we eigenlijk niet meer gesproken. Heb hem ook niet gestuurd. En nu weet ik niet echt meer wat te doen… Help…

Anoniem

Re: Liefdesverdriet, niet weten wat te doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:37

Gewoon afwachten tot volgende week!
Laat hem maar initiatief nemen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 14:44

VivaLaVida schreef:

We zouden normaal dinsdag afspreken maar daar is verder niks meer over gezegd, ben gewoon bang dat hij me niet zou sturen omdat ik niet echt heb gezegd dat hij nog steeds wat voor me betekende.. :\

anitas1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:50

VivaLaVida schreef:

Helemaal mee eens, alleen heeft de jongen in kwestie het idee dat het jou niet zoveel kan schelen.
Mocht je graag willen afspreken gewoon zelf tegen hem beginnen met praten en het erover hebben.
Mannen komen vaak stoer over maar ook hun hebben hun onzekerheden.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:55

Ik zou hem vanavond even een berichtje sturen om de boel kort te sluiten voor dinsdag. Waar spreken jullie af en hoe laat? Dan weet je meteen of hij het nog steeds ziet zitten om te gaan.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 20:13

Oke, ik heb hem gestuurd en kreeg nogal een gemixt antwoord: "ja, maar als vrienden. Ik wil je zo echt niet laten vallen." Ja oke... Uhm...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:23

Als jij echt nog enorm gek op hem bent en hij wil alleen vrienden zijn... heb je daar wel trek in?
Zo leuk is het niet als je iemand super leuk vind en hij maar beetje casual vrienden wil zijn.. ik vind dat je dan wel duidelijk mag zeggen dat het dan niet voor je hoeft. Aan een nieuwe knipperlicht relatie heb je ook niks... daar wordt je uiteindelijk alleen nog maar meer verdrietig van.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:31

Evelijn schreef:
Als jij echt nog enorm gek op hem bent en hij wil alleen vrienden zijn... heb je daar wel trek in?
Zo leuk is het niet als je iemand super leuk vind en hij maar beetje casual vrienden wil zijn.. ik vind dat je dan wel duidelijk mag zeggen dat het dan niet voor je hoeft. Aan een nieuwe knipperlicht relatie heb je ook niks... daar wordt je uiteindelijk alleen nog maar meer verdrietig van.

Ik denk dat vrienden zijn me toch iets meer zou gaan geruststellen dan dat we nooit meer met elkaar praten en elkaar wat scheel gaan aankijken. Maar vind het gewoon zo raar dat hij opeens zegt 'als vrienden' want daarvoor was hij wel van 'ik heb nu veel meer tijd voor je' enzovoort. En ook is hij een beetje voorspelbaar. Want vroeg of laat als we afspreken zal er wel iets gebeuren... Hij kennende houdt vrienden zijn niet lang vol en ik denk dat hij dat ook weet...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:32

Maar is hij dan wel echt gek op je?... of is het gewoon makkelijk omdat jij dichtbij bent en toch geen nee zegt?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 12:29

Evelijn schreef:
Maar is hij dan wel echt gek op je?... of is het gewoon makkelijk omdat jij dichtbij bent en toch geen nee zegt?

Ja... Of hij echt van me houdt kan ik niet zeggen, hij heeft in het verleden wel al wat dingen geflikt en ik gaf hem altijd een nieuwe kans. Maar dat ik hem nu een tweede kans zou geven is wel een beetje onverwachts en dat weet hij ook wel veronderstel ik. Ook weet ik dat hij nog niet vaak 5 maanden bij een meisje is gebleven...

Sabine_Duco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:14

Ik zou ermee stoppen om jezelf verdriet te besparen. ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:16

Waarom zou je een relatie willen met iemand die maar deels van je houdt?
Dan lijkt me dat je beter af bent zonder hem en jezelf gelukkig maken.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 13:20

"Als vrienden.." -- hoe duidelijk wil je het hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:04

Hoe oud is die jongen?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 10:58

Ik zal wel zien vanavond hoe het afloopt... Maar ik ga mijn verwachtingen gewoon op niks zetten en het gewoon min of meer proberen uitpraten. Ik ga mezelf inderdaad zoveel mogelijk verdriet besparen, dus niet beginnen aan iets nieuws met hem, dan is vrienden zijn gewoon beter. Hij is een jaar ouder als mij, 16 dus.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:06

Even een tijdje niet zien/spreken.
Ga lekker met vriendinnen leuke dingen doen en probeer hem te vergeten.
Zeker nu het zo kort uit is is die "vrienden relatie" nog erg verwarrend.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 11:30

Ess_Ramona schreef:
Even een tijdje niet zien/spreken.
Ga lekker met vriendinnen leuke dingen doen en probeer hem te vergeten.
Zeker nu het zo kort uit is is die "vrienden relatie" nog erg verwarrend.

Dankje, iemand die nog tips heeft?
Ik had nooit gedacht dat hem zien nog zo een groot effect op mij ging hebben.
Het is gisteren niet zo goed gegaan. Hij is gekomen, maar hij met zijn vrienden en ik met demijne. Ik was opeens weer wel is waar, lucht voor hem. Dus ik stuur hem een sms met 'hallo zeggen moet niet hoor' geen antwoord. Later kom ik hem nog eens tegen en kijkt hij constant, draait zich uiteindelijk om en zegt hallo. Ik ben doorgelopen.

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:19

Ik zou hem laten gaan, hij zei al 'als vrienden', veel duidelijker ga je het niet krijgen, hij ziet blijkbaar niks meer in jou dan dat..
Je doet jezelf alleen maar pijn als je zo met elkaar om blijft gaan zoals nu. Niet meer afspreken elkaar te zien, en geen contact meer hebben zal voor jou denk ik het beste gaan werken om er 'snel' overheen te komen. Lekker met vriendinnen af gaan spreken!!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-14 17:38

DaniqueHorse schreef:
Ik zou hem laten gaan, hij zei al 'als vrienden', veel duidelijker ga je het niet krijgen, hij ziet blijkbaar niks meer in jou dan dat..
Je doet jezelf alleen maar pijn als je zo met elkaar om blijft gaan zoals nu. Niet meer afspreken elkaar te zien, en geen contact meer hebben zal voor jou denk ik het beste gaan werken om er 'snel' overheen te komen. Lekker met vriendinnen af gaan spreken!!

Ik vond het gewoon zo raar, dat hij van de ene op de andere dag kan zeggen 'als vrienden' maar ja, wat doe je eraan... Dankje!