Help! De verjaardagsmaand is bijna begonnen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Help! De verjaardagsmaand is bijna begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 13:58

Hallo Bokkers!

In Augustus is het bij ons heel druk met verjaardagen. Mijn oma, zwager, vader, neefje en tante zijn jarig. Mijn tante viert het eigenlijk nooit, maar de rest wel en daar moet ik natuurlijk cadeautjes voor hebben...

Mijn neefje is makkelijk, heb daar al wat voor gevonden. Maar vooral voor mijn zwager en vader zoek ik nog iets leuks en origineels.

Mijn zwager:
Wordt 31, houdt van sporten en spelletjes. Grote voetbalfan, maar speelt zelf niet meer. Hij bridget 1x in de week met mijn vader. Getrouwd met mijn zus en hebben 2 kids. Hij is bloedfanatiek met spelletjes en sporten en kan niet altijd goed tegen zijn verlies. Hij werkt bij een bezorgdienst. Ik zoek iets origineels. Een spel krijgt hij al zo vaak namelijk en doucheschuim vind ik zo afgezaagd _O-

Mijn vader:
Wordt 57, houdt van motorrijden en heeft een baan in de technische dienst van een bakkerij. Hij bridget 2x in de week waarvan 1x met mijn zwager. Hij houdt van een lekkere drank, maar dat is geen origineel cadeau meer. Mijn vader is een drukke man die eigenlijk altijd wel voor je klaar staat als je hem nodig hebt. Ook voor hem zoek ik een origineel cadeau....

Iemand die dé gouden tip heeft? Voor beide is mijn budget rond de €15/€20 euro.

Murthul

Re: Help! De verjaardagsmaand is bijna begonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:25