Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

C_arola schreef:Hier komen ook soms roest vlekjes in T-shirts en hydrofiele luiers. Erg vervelend aangezien je die er niet meer uit krijgt. Het is hier erg wisselend en ik draai de was soms op 90 graden. Ben wel benieuwd of er nog een andere oplossing is dan de wasmachine weg te doen aangezien die van ons nog geen 8 jaar is en ik dat wel erg kort vind..
IZEP schreef:C_arola schreef:Hier komen ook soms roest vlekjes in T-shirts en hydrofiele luiers. Erg vervelend aangezien je die er niet meer uit krijgt. Het is hier erg wisselend en ik draai de was soms op 90 graden. Ben wel benieuwd of er nog een andere oplossing is dan de wasmachine weg te doen aangezien die van ons nog geen 8 jaar is en ik dat wel erg kort vind..
Hoi Carola
De enige oplossing schijnt te zijn om de lagers te vernieuwen. Een grapje wat zo'n 200/250 euro kost. Indien je een dure Miele hebt kan ik me nog voorstellen dat het de moeite waard is maar met zo'n goedkope wasmachine heeft dat natuurlijk geen zin meer. Dan koop ik liever een nieuwe voor 300 euro.