ik hoop dat dit goed staat, aangezien dit gaat over iets wat volgens veel mensen vaak bij het studentenleven hoort
Aankomend studiejaar begin ik met de opleiding Life Science & Technology aan de RUG. Ik heb hier veel zin in natuurlijk, maar er begint mij wel wat op te vallen: ik kom vaak dingen tegen over het "feesten", dansen, los gaan in een club, etc. Nou ben ik hier eigenlijk helemaal niet van, als ik denk aan uitgaan is dat gezellig in een cafétje zitten, samen poolen, of bv. leuk gaan sporten met z'n allen (ook al is m'n conditie verschrikkelijk
) en persoonlijk vind ik dat feesten verschrikkelijk en voel ik me er ook niet prettig bij 
Mijn vraag nu aan jullie Bokkers: ben ik nou de enige die niet van dit soort "uitgaan" houdt?
Gelukkig zijn ze bij mijn dispuut ook meer borrelaars dan feestgangers, dat scheelt, want dat vind ik wel heel leuk, net als filmavondjes, koffietafels, etentjes etc. 
Terrasje, bios etc. allemaal prima maar echt uitgaan vind ik meer vervelend tijdverdrijf haha. Maar ieder zijn ding