Hoi, ik wil graag een sweater bij Urban Outfitters kopen, maar je kunt alleen betalen met een creditcard en dat heb ik niet. Is er iemand die hem voor mij wilt bestellen? Hij is zo'n 30 euro inclusief verzendkosten. Natuurlijk krijg jij gewoon netjes het bedrag op je bankrekening gestoort inclusief verzendkosten. Als je dat zou willen doen, heel graag.
Ik hoor van meerdere mensen dat PayPal onbetrouwbaar is. Ook staan er verschillende negatieve artikelen op Internet, vandaar dat ik geen PayPal mag aanmaken.
ABC321L
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-14 17:02
lieveli schreef:
En de winkel zit in A'dam.
Ik woon helaas niet in de buurt, anders was ik inderdaad bij de winkel wezen kijken.
Maar je mag het wel op een forum vol onbekende mensen vragen?
Ja, dat denk ik wel, haha. Ik koop ook veel tweedehands. Ik heb ook ooit een keer iets van iemand van Girlscene overgenomen die iets van eBay voor me had gekocht.
ABC321L
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-14 19:01
minikatje schreef:
Geen andere webshop waar je hem kan bestellen?
Nee, nog niet iets soort gelijks gevonden in ieder geval.
3v card, google maar. Zijn een soort prepaid creditkaarten. Kan je gewoon met ideal betalen. Gebruik ik super vaak!
ABC321L
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-14 21:45
Welliej schreef:
3v card, google maar. Zijn een soort prepaid creditkaarten. Kan je gewoon met ideal betalen. Gebruik ik super vaak!
Dankjewel voor de tip! Ik ga meteen even kijken.
Urbanus
Geplaatst: 27-07-14 18:09
ABC321L schreef:
lieveli schreef:
Ik vind het maar een apart verhaal. Ik suggereer dat je dit met je ouders oplost en niet met bokt.
Wat is hier apart aan? Ik vind jouw reactie apart.
Jeetje, ben je op de ruzietoer op bokt? Gaat lekker denk
Hanmar
Geplaatst: 27-07-14 18:15
Voor dit soort vragen is Bokt niet bedoeld; je kunt vragen stellen, bijv. voor advies, maar dit is eigenlijk een 'transactie' en dat is niet de bedoeling. Daarom hier een slotje.