Apple Mail slaat teveel concepten op in Gmail..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lauraennala

Apple Mail slaat teveel concepten op in Gmail..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 11:05

.. en ik heb geen idee hoe ik dat stop kan zetten. :Y)

Op mijn macbook gebruik ik gewoon het mail programma van Apple. Het ziet er prima uit, werkt fijn en configureerde erg goed met Gmail. Op mijn (Android) telefoon gebruik ik de app van Gmail.

Als ik een mail beantwoord op mijn macbook, slaat deze continu de mail als concept op. Wanneer ik de mail niet verzend staat de mail, zoals het hoort, onder de map 'concepten'. Wanneer ik de mail wel verzend, staat hij gewoon bij verzonden berichten en is hij bij concepten verdwenen. Tot zover dus niets geks...

Totdat ik dus de mail bekijk op mijn telefoon. Dan staat het concept, terwijl de mail verzonden is, bij de mail die is binnengekomen. En dat is dan niet gewoon één concept, maar soms wel 38. (Afhankelijk van de tijd die ik nodig had om de mail te typen O:) ) Iedere halve minuut slaat de Apple mail het mailtje op waarin je aan het typen bent. De apple mail ziet dit als 1 concept en het concept verdwijnt automatisch wanneer de mail verzonden is. Mijn Gmail app ziet dit dus allemaal als losse concepten en slaat deze dus ook echt op, ondanks dat de mail is verzonden. _-:(

Het gekke is de map concepten is wél leeg in de Gmail app. Mijn punt is dat ik bij het aanklikken van een mail converstie in de app, eerst door 38 concepten moet scrollen voordat ik dus de oorspronkelijk ontvangen mail kan lezen. Op mijn macbook is dat dat dus niet zo, als ik daar op een conversatie klik, zie ik ook echt alleen maar de ontvangen en de verstuurde mails zonder al die concepten.

Wie o wie kan mij helpen? :D

Lauraennala

Re: Apple Mail slaat teveel concepten op in Gmail..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 20:34

Echt niemand die de oplossing weet? -O-

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 09:59

Het is helaas nog steeds niet opgelost, iemand? O:)

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 15:43

Hoe heb je je mail ingesteld op je MacBook. Pop3 of imap?

Lauraennala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 17:42

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, waar kan ik dat zien?