Wat voor kapsel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Wat voor kapsel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 21:38

Al even lopen zoeken maar kan het toch niet vinden,..

Ik heb een mega dik bos blond haar, onderlaag heb ik rood geverfd, maar nu wil ik dus donderdag naar de kapper. Het klit snel, en ik wil eigenlijk niets van mijn lengte af behalve dooie puntjes. Wat voor kapsel zou mij goed staan? Ik stijl mijn haar geregeld, dus dan moet het ook een beetje goed eruit zien. laagjes heb ik al eens gedaan maar dan krijg ik neger krulletjes, en dat vind ik echt niet mooi.
Is er nog een manier om mijn haar iets wat minder klitten te houden? Ik heb heel erg dik haar.. Hier een foto voor de show zegmaar.

Afbeelding

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:58

Anti klit er in smeren voor het kammen Kammen als het nog vochtig is?
En eigenlijk heel duidelijk toch wat je wilt... alleen een puntje eraf... Dus zou alleen punten eraf doen

Corelli

Re: Wat voor kapsel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:12

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 22:25

Princesspres schreef:
Anti klit er in smeren voor het kammen Kammen als het nog vochtig is?
En eigenlijk heel duidelijk toch wat je wilt... alleen een puntje eraf... Dus zou alleen punten eraf doen

Ik smeer altijd anti klit, en idd komt er op neer alleen puntjes, en kammen als vochtig is helemaal mission impossible..

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 22:25

Noukie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:27

Tangel teezer of hoe het ook noemt helpt echt heb het bij mijn kapper gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:29

Noukie123 schreef:
Tangel teezer of hoe het ook noemt helpt echt heb het bij mijn kapper gekocht

Dat dus. Dat helpt echt, je bent er veel sneller door en het trekt er minder haar uit. Daarnaast heb ik 's nachts altijd een vlecht in, want zo heb ik 's ochtends ook bijna geen klitten.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:34

Ik was mijn lange haar beu, wilde ook wat anders. Mijn haar wilde ook niet meer lekker zitten, was futloos, waarschijnlijk van alle stress omtrent het overlijden van mijn zus een paar maanden terug.
Ik heb uiteindelijk bijna 20 cm er af laten halen, het is nu zo kort/lang dat het net op een staartje kan zonder schuifjes of knipjes. Ben er nog altijd niet aan gewend na 3 weken, spijt heb ik niet echt maar het is ook niet wat ik er van verwacht had....
Denk dat je goed weet wat je wilt, alleen puntjes maar dat je meer op zoek bent naar een goed middel wat klitten voorkomt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:35

AustriaTrick schreef:
Corelli schreef:

Zover ik kan zien is dit 99% haarverf. Ik heb het over knippen.

Nee hoor, dit gaat ook heel veel over kapsels etc! Vaak worden losse haartopics ook gesloten, dus het heeft een centrale functie :)

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:39

Misschien kun je je haar een beetje laten uitdunnen. Dan is het makkelijker uit de klit te halen. Heb daar verder geen ervaring mee. Maar hoor van andere mensen dat ze dat doen en er positief over zijn.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:40

emily2105 schreef:
Misschien kun je je haar een beetje laten uitdunnen. Dan is het makkelijker uit de klit te halen. Heb daar verder geen ervaring mee. Maar hoor van andere mensen dat ze dat doen en er positief over zijn.

Zou ik niet aanraden met krulhaar, wordt het enorm pluizig van waarschijnlijk

Ts, om te zien of een kapsel zou staan, is een foto van je gezicht wel handig :) Het valt en staat met je gezichtsvorm

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:47

Alleen puntjes eraf en geen laagjes, dan blijft er weinig over qua kapsel ;) misschien een ander kleurtje dan? Wat betreft de krullen kan ik je niet helpen, geen ervaring mee. Ben benieuwd wat het gaat worden :) mooi haar btw!

Morning

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:51

Ik gebruik vaak haarserum met arganolie. Je hoeft maar klein beetje te gebruiken en je verdelen in je haar. Niet te veel aan de bovenkant, anders ziet er heel vet uit. Ik doe het altijd, als mijn haar nat is. Je haar is dan lekker zacht en klit het ook niet zo.

Ik zou advies vragen bij de kapper, wat voor model je zou kunnen doen en of het eventueel mogelijk is om uit te dunnen

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 07:31