Sinds begin dit jaar zijn mijn vriend en ik op zoek naar een koophuis. Genoeg te koop, maar wij willen wel in een specifieke regio blijven. Helaas staan hier al niet veel huizen te koop.
Na al vele huizen gezien te hebben waren we eindelijk beiden van 1 huis helemaal weg. 1 dag later nadat wij zelf de beslissing hadden genomen, belden we de makelaar om een bod uit te brengen. Wat denk je... Huis is zojuist verkocht.
Gelukkig zijn we beide vrij nuchter en dachten we 'dit huis was blijkbaar niet voor ons bestemd.'
Maandje later vonden we weer een huis waar we weg van waren. Weer in gesprek met de makelaar en toen bleek dat de eigenaar niet wilde zakken in prijs en ook dit moesten we dus laten gaan.
Afgelopen vrijdag kwam er een nieuw huis online. Gelijk gebeld voor een bezichtig op donderdag.
En ja hoor worden we net gebeld dat het huis zojuist verkocht is. Je broek zakt daar toch spontaan van af?
Het punt is dus, dat ik nu echt even een dipje heb. Na al dit vraag ik me of ik überhaupt wel een huis mag kopen

Nu ben ik ook wel erg benieuwd of mensen iets soortgelijks ook hebben meegemaakt. En hoe hebben jullie je daar doorheen gesleept?
Je zou bijna zeggen, koop een doos 
Het zit je dus niet echt mee. Wat is de rede dat je in de omgeving wilt blijven wonen? 

. Ik heb zo ontzettend staan balen. 
hahaha. Heel frustrerend inderdaad. Wij zijn ook aan het rond kijken naar wat anders en waren ook helemaal verliefd geworden op een huis. Kort daarna was het verkcht terwijl het al bijna twee jaar te koop stond. Nu kopen wij toch niets voordat ons eigen huis verkocht is maar balen is het wel. Er komt vast gauw iets leuks op jullie pad.
tweede huis in dezelfde straat bezichtiging stond gepland worden we de dag ervoor gebeld dat die geschrapt werd omdat er een bod was gedaan. De dag later weer teruggebeld dat die mensen zich hadden teruggetrokken maar toen hoefde het niet meer voor ons.

Droomlocatie, vrijstaand, in goede staat en voor een redelijk goede prijs. Tijdens de eerste bezichtiging voelde het echt als ons huisje, dus nogmaals een tweede keer wezen kijken, en daarna nog een derde keer. Ja hoor, nog steeds in love
En ook nog eens onder de NHG! Ons droomhuis voor een droombedrag!