(PROBLEEM)!!!Facebook: tijdlijn omzetten in pagina

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mini_Miesje

(PROBLEEM)!!!Facebook: tijdlijn omzetten in pagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:22

hoi bokkers.
Ik zit voor onze kleindierenopvang nu ongeveer 1,5 jaar op Facebook. Een andere opvang raadde ons aan om een persoonlijke pagina te maken (met vrienden).

Ik heb nu ongeveer een weekje niet op Facebook gezeten voor de opvang. Net wou ik inloggen maar kreeg ik dit:

Citaat:
Je tijdlijn omzetten in een pagina

Het lijkt erop dat je je tijdlijn gebruikt om een organisatie, bedrijf, merk of een bekend persoon te vertegenwoordigen.

Persoonlijke tijdlijnen zijn bedoeld voor individuen en moeten de naam van een individu hebben. Facebook-pagina's zien er bijna net zo uit als persoonlijke tijdlijnen, maar bieden unieke hulpmiddelen waarmee mensen in contact kunnen komen met een onderwerp dat ze interessant vinden, zoals een organisatie, bedrijf, merk of bekend persoon.

Je kunt het beste je tijdlijn omzetten in een Facebook-pagina omdat het gebruik van een persoonlijke tijdlijn voor het vertegenwoordigen van iets anders dan jezelf, in strijd is met de Facebook-voorwaarden

Lees meer over de conversie van je Tijdlijn OF Aan de slag

Ik heb op 'Lees meer over de conversie van je Tijdlijn ' geklikt, ik wilde namelijk weten wat er wel en niet verloren gaat/ging.
Daar las ik dat ik eerst mijn facebook-info moest downloaden, anders was ik alle informatie zoals posten en fotos kwijt.

Alleen: Ik kan helemaal niet meer op Facebook. Ik kan alleen nog maar op AAN DE SLAG klikken, maar dan ben ik zo te zien al mijn informatie kwijt....

Kan iemand mij hiermee helpen??

Alvast heel erg bedankt!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:27

Ik kan je niet helpen helaas.

Zie het heel vaak voorbij komen, maar waarom zou je als bedrijf oid een persoonlijke pagina willen?
Daar zitten geen voordelen aan, zowel voor 'het bedrijf' niet als voor de personen die het bedrijf willen volgen niet.

Mini_Miesje

Re: (PROBLEEM)!!!Facebook: tijdlijn omzetten in pagina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:29

Ik ben totaal niet handig met Facebook, en dit was mijn eerste pagina. Het werd aangeraden door een ander opvang, dus ik dacht dat doe ik ook

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:40

Ik zou gewoon een bedrijfspagina doen. Persoonlijk 'like' ik sneller een bedrijfspagina die ik leuk vind bijvoorbeeld, dan dat ik vrienden word met het bedrijf als hij een persoonlijke pagina heeft. De drempel is gewoon minder hoog bij een bedrijfspagina en je bereikt meer mensen.
Ook ik snap niet waarom een bedrijf dat zou willen.

Maar verder heb ik daar ook geen verstand van om dat om te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:48

Mjetterd schreef:
Zie het heel vaak voorbij komen, maar waarom zou je als bedrijf oid een persoonlijke pagina willen?
Daar zitten geen voordelen aan, zowel voor 'het bedrijf' niet als voor de personen die het bedrijf willen volgen niet.

Daar zitten juist alleen maar voordelen aan! Met een persoonlijke pagina kun je zelf mensen een vriendschapsverzoek sturen en reageren op statussen van mensen met een persoonlijke pagina- met een bedrijfspagina kan dat beide niet. Met een bedrijfspagina worden de statusupdates die jij post, aan maar zo'n 10% van jouw 'volgers' (mensen die je pagina geliked hebben) getoond door Facebook (in de hoop dat je zult betalen voor meer exposure). Met een persoonlijke pagina is de kans veel groter dat al je volgers of in dat geval vriendjes je statusupdates zien.

Het is helaas dus eigenlijk niet toegestaan op Facebook, maar heeft juist bijna uitsluitend voordelen.