Ik zit voor onze kleindierenopvang nu ongeveer 1,5 jaar op Facebook. Een andere opvang raadde ons aan om een persoonlijke pagina te maken (met vrienden).
Ik heb nu ongeveer een weekje niet op Facebook gezeten voor de opvang. Net wou ik inloggen maar kreeg ik dit:
Citaat:Je tijdlijn omzetten in een pagina
Het lijkt erop dat je je tijdlijn gebruikt om een organisatie, bedrijf, merk of een bekend persoon te vertegenwoordigen.
Persoonlijke tijdlijnen zijn bedoeld voor individuen en moeten de naam van een individu hebben. Facebook-pagina's zien er bijna net zo uit als persoonlijke tijdlijnen, maar bieden unieke hulpmiddelen waarmee mensen in contact kunnen komen met een onderwerp dat ze interessant vinden, zoals een organisatie, bedrijf, merk of bekend persoon.
Je kunt het beste je tijdlijn omzetten in een Facebook-pagina omdat het gebruik van een persoonlijke tijdlijn voor het vertegenwoordigen van iets anders dan jezelf, in strijd is met de Facebook-voorwaarden
Lees meer over de conversie van je Tijdlijn OF Aan de slag
Ik heb op 'Lees meer over de conversie van je Tijdlijn ' geklikt, ik wilde namelijk weten wat er wel en niet verloren gaat/ging.
Daar las ik dat ik eerst mijn facebook-info moest downloaden, anders was ik alle informatie zoals posten en fotos kwijt.
Alleen: Ik kan helemaal niet meer op Facebook. Ik kan alleen nog maar op AAN DE SLAG klikken, maar dan ben ik zo te zien al mijn informatie kwijt....
Kan iemand mij hiermee helpen??
Alvast heel erg bedankt!