Apple iPod Touch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Apple iPod Touch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 13:02

Even voor de duidelijkheid, ik ben echt een leek wat betreft Apple producten en heb er nog nooit een product van gebruikt :')

Ik was in eerste instantie opzoek naar een MP4 speler, maar kwam via via uit op de iPod Touch. Dit leek me wel een mooi ding, niet alleen muziek luisteren maar ook andere dingen (en internet :)) ). Nou is dit ding niet bepaald goedkoop :+ Er zijn verschillende versies, 16GB, 32GB en 64GB. Wat raden jullie aan? Het geheugen is niet uitbreidbaar, dus je moet het doen met wat je koopt. Is het aan te raden om er 1 te kopen met veel geheugen of is dat niet per se nodig? (Wat muziek erop en foto's maken af en toe). Heeft er iemand ervaring met de iPod Touch en kan die ervaring met mij delen? :D

Ik zat zelf te denken aan deze: http://www.mp3shop.nl/product/222541/ca ... blauw.html
Er zit trouwens alleen een USB kabel bij, betekent dat dat ik hem alleen via de computer kan opladen?

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:04

Ik heb 1 van de Ipod Touch van de 2e generatie dacht ik :') Ding is al jaren oud maar doet het nog prima! Ik heb zelfs maar 8 GB en heb er heel veel muziek op staan en een paar apps, heb nog 4 GB over :)

_Reneee

Re: Apple iPod Touch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:18

Ik had eerst een oude generatie 8 gig, maar die ging kapot. Toen had ik een derde generatie met ook 8 gig, maar dat was echt lang niet genoeg. Dus nu heb ik 32 gig. Dan kan ik voorlopig vooruit. Mijn ervaring is wel dat er snel heel veel muziek op staat, al is 16 gig ook heel erg veel..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:21

Ik heb ook een 8gb, hij gaat al jaren mee, langer dan m'n iphone in ieder geval :+
Zat bij mij gewoon een lader bij. Ik verwijder altijd oude muziek en heb met 8gb genoeg.
Als je alles erop wilt en niet vaak wilt opschonen zou ik gewoon meer geheugen nemen!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 13:48

Het scheelt wel dat ik niet echt belachelijk veel muziek erop wil zetten. Enige waar ik bang voor ben, is dat ik straks misschien toch tekort kom als ik een 16GB aanschaf :+ Maar aan de andere kant, als ik een 32GB koop heb ik misschien wel ruimte te veel en heeft het me veel meer geld gekost.. :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 14:41

Ik had zoiets van beter te veel dan te weinig :Y)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 14:42

Zit wat in :') Maar qua prijs is er best een verschil tussen de 16GB en 32GB.. Hmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 15:04

Ha Britt! Opzoek naar een ipod dus? :P
Ik heb de 64gb 5e generatie. Heb hiervoor een 32gb 3e generatie gehad, doet het nog super maar hij was echt te klein voor mij. Ik heb er dan ook wel veel muziek op, dat zou in eerste instantie op 32gb passen, dus had toen die genomen. Maar er kwam steeds meer muziek bij en opgegeven moment paste het dus niet meer en daar irriteerde ik me echt enorm aan. Kon nooit kiezen wat ik erop wilde hebben :') Dus nu 64gb genomen en kan weer even vooruit.
Hou er wel rekening mee dat je nooit de volle gb's krijgt die erop staan! De gb's voor het besturingssysteem enz. gaan er nog vanaf en dat kan aardig wat schelen. Bij mijn 32gb was dat toch al bijna 5gb ;)

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:08

Ik zou ook voor de 32 gig gaan, of meer.
Je krijgt er vaak steeds meer muziek bij en dan moet je gaan kiezen wat je erop wilt.
Foto's en video's nemen ongemerkt ook aardig wat ruimte in beslag. En dan nog wat apps...