Verrassing vriend, welke tips geven??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ossie96

Verrassing vriend, welke tips geven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 12:17

Hallo lieve bokkers,

Komend weekend wil ik mijn vriend graag verrassen met een weekendje weg. Gewoon omdat hij het verdient! <3 Ik heb een hotel geboekt in Groningen voor 2 nachtjes en wil hem graag op een leuke manier deze week een aantal hints geven :D

Hij weet nog helemaal niks, hij is slim dus een beetje cryptische/lastige hints zijn van harte welkom! En dan moet ik ook nog een manier vinden hoe ik die hints ga geven. Aangezien ik totaal niet creatief ben en ik op bokt al een aantal onwijs leuke topics voorbij heb zien komen maar ik graag gebruik van jullie creativiteit!

Brand los! *\o/*

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 12:45

Iets in de vorm van anagrammen?
Groningen -> Egg Inn Nor of Inner Gong :D

Of een envelop met allemaal kaartjes met letters erop. Dan moet hij zelf 'weekendje weg' ofzo vormen *\o/*

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 13:10

Rebel_Jits schreef:
Iets in de vorm van anagrammen?
Groningen -> Egg Inn Nor of Inner Gong :D

Of een envelop met allemaal kaartjes met letters erop. Dan moet hij zelf 'weekendje weg' ofzo vormen *\o/*

Dat tweede idee is leuk! Dan geef ik 'm vanaf morgen elke dag een kaartje met wat losse letters. Dan vrijdag de laatste en dan kan hij erachter komen :D

Nu alleen nog een paar tips/hints die ik nog in het kaartje kan schrijven over de locatie... Liefst zo moeilijk mogelijk (dan doet hij ook altijd bij mij :') )

Pandameisje

Re: Verrassing vriend, welke tips geven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:12

stuur hem een foto via de mail/ whatsapp van dingen in groningen de bekende dingen dus denk aan martinitoren de zeehondencrech in pieterburen de grote markt het vvv gebouw

Goof

Re: Verrassing vriend, welke tips geven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 13:14

Ik snap nooit zo dat tegenwoordig alles met hints schijnt te moeten.
Vertel hem gewoon een uur van tevoren zijn tas in te pakken voor 2 nachten weg en rijd erheen met hem. Komt hij er vanzelf achter waar hij gaat verblijven dat weekend.

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 13:26

Goof schreef:
Vertel hem gewoon een uur van tevoren zijn tas in te pakken voor 2 nachten weg en rijd erheen met hem. Komt hij er vanzelf achter waar hij gaat verblijven dat weekend.

Dat moet ook helemaal niet.
Maar ik wil er graag zelf ook een beetje voorpret aan hebben :)

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 19:25

Goof schreef:

Of pak zelf zijn tas in, ga 'gezellig een rondje rijden' met hem en rijd naar Groningen toe. Hoewel als het 4 uur rijden is heeft hij na een uur wel wat door...

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 19:17

Nou, vanaf hier is Groningen ruim 2 uur rijden dus dat is wel wat ver :+ Maar het idee is leuk, lekker spontaan!

Ik heb hem vanmiddag een kaartje gegeven met 2 hints: het getal 193 (dat is het aantal km naar Groningen) en een paar letters van 'weekendje weg'.

Meerdere tips zijn erg welkom! Misschien zet ik morgen '2+2' op het kaartje, nog 2 nachtjes slapen voordat we 2 nachtjes weggaan :D