Hoe heb jij je leukste/droombaan gevonden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dungen

Hoe heb jij je leukste/droombaan gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 10:26

Lieve bokkers,

Aangezien ik binnen mijn huidige baan mijn draai niet meer kan vinden ben ik op zoek naar wat nieuws..

Nu weet ik wel een idee wat ik 'later' wil worden. (Controlerende/adviserende functie in de buitendienst)
Maar nu moet ik een tactische volgende carriere stap zien te zetten en dat valt niet mee :P Ik wil dolgraag een baan waarin ik mezelf kan ontwikkelen (als het even kan met een extra stuk scholing ;) ) Maar die liggen niet voor het oprapen.

Nu ben ik benieuwd, via welke weg zijn de bokkers op hun droombaan (of leukste baan) terecht gekomen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hoe heb jij je leukste/droombaan gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 10:29

Ik zat als vrijwilliger in de Nieuwsredactie van Bokt en viel daarbij op bij de Hoefslag, die vervolgens een baan aanboden als nieuwsredactie voor de website en ook af en toe schrijven voor het blad. Dat doe ik alweer een paar jaar en het is echt een heerlijke baan met veel mogelijkheden! Ik zou niet anders meer willen :)

Dungen

Re: Hoe heb jij je leukste/droombaan gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 10:45

Dat klinkt inderdaad als een droombaan :) ! Lijkt me zo heerlijk als je de mogelijkheid krijgt om je passie en kennis toe te passen in een baan.

Je bericht brengt spontaan een stuk motivatie voor me mee :=