Mannen ook....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ivjee1213

Mannen ook....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-14 17:02

Soms, heel soms, zijn mannen nog raardere wezens als paarden :p

Neem nou als voorbeeld een flirt van mij, geweldige jongen; leuk lief aantrekkelijk gek en ga zo nog maar even door. Absoluut geen jongen waarvan je verwacht dat ie zich ontpopt tot een ware *ssh*le....

Eerst appten we heel leuk, 2 maand lang, en ik heb hem deze week voor het eerst ontmoet en het voelde zo vertrouwd. Daarna ook nog leuk geappt, maar zo ineens pats boem appt ie amper meer en krijg ik geen antwoorden meer op vragen terwijl hij wel online is.

Omdat ik daar heel onzeker van word, ben ik benieuwd wat jullie hier mee zouden doen.

Kabayo

Re: Mannen ook....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:03

Misschien heeft ie t druk?
mijn vriend reageerd ook niet altijd , niks raars aan , hoe irri het ook kan zijn hha

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:04

Gewoon een gevalletje 'next'. Kun je wel over blijven nadenken maar als ze geen interesse in je hebben waarom zou je er dan zelf wel lang bij stil willen blijven staan?
Laatst bijgewerkt door Thats_Me op 20-07-14 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:04

Lekker laten gaan. Overduidelijk heeft hij iets in jou gevonden wat hem niet aanstaat. Was wel netjes geweest als ie dat even had gezegd, maar voor mij zou de boodschap zo ook wel duidelijk zijn.

Jammer voor hem, en jij kan weer lekker opzoek naar een nieuwe flirt 8-)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:05

Als je hem deze week voor het eerst ontmoet hebt en hij appt nu ineens minder... Misschien viel het irl wat tegen voor hem? Wat hebben jullie tijdens de eerste date gedaan?

Wat ik daar mee zou doen; stoppen met veel appen en het initiatief bij hem neerleggen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:38

Doubtless schreef:
Als je hem deze week voor het eerst ontmoet hebt en hij appt nu ineens minder... Misschien viel het irl wat tegen voor hem? Wat hebben jullie tijdens de eerste date gedaan?

Wat ik daar mee zou doen; stoppen met veel appen en het initiatief bij hem neerleggen.

Ook mijn gedachte...

Ik heb het zelf ook eens gedaan, wat hij nu doet.. Ineens niet meer reageren :o
Niet netjes natuurlijk, maar goed..

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:45

Als het een internet vriend is niet aan beginnen ik zal gewoon een leuke jongen in de buurt zoeken :)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:01

LoveChamp schreef:
Als het een internet vriend is niet aan beginnen ik zal gewoon een leuke jongen in de buurt zoeken :)

Dat hoeft dan ook weer niet ;)
Je kunt zeker een leuke jongen via internet vinden, alleen moet je wel goed zoeken :+

Mijn vriend komt ook van internet af, ben nog nooit zo gelukkig geweest.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:26

_Nancy schreef:
LoveChamp schreef:

Dat hoeft dan ook weer niet ;)
Je kunt zeker een leuke jongen via internet vinden, alleen moet je wel goed zoeken :+

Mijn vriend komt ook van internet af, ben nog nooit zo gelukkig geweest.

9 vd 10 keer zijn ze tochwel heel anders dan je dacht maar ik ben blij dat het bij jou goed is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:18

He is just not that in to you.. Op zich zijn mannen best duidelijk :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 20:14

Als ik het zo lees vond hij het IRL kennelijk wat minder leuk. Heb ik ook wel eens met een date gehad. Paar keer gezien, leek heel leuk, dacht dat er wel een klik was. Tot het ineens een week stil was :\ Uhh... "ik heb toch niet zo'n behoefte aan een relatie" kwam er uiteindelijk uit. Right >;)

LoveChamp schreef:

Ik heb mijn vriend ook via het internet gevonden hoor, op bokt nota bene! En ben al ruim een jaar zielsgelukkig met hem! <3

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:28

Paisano schreef:
Als ik het zo lees vond hij het IRL kennelijk wat minder leuk. Heb ik ook wel eens met een date gehad. Paar keer gezien, leek heel leuk, dacht dat er wel een klik was. Tot het ineens een week stil was :\ Uhh... "ik heb toch niet zo'n behoefte aan een relatie" kwam er uiteindelijk uit. Right >;)

LoveChamp schreef:

Ik heb mijn vriend ook via het internet gevonden hoor, op bokt nota bene! En ben al ruim een jaar zielsgelukkig met hem! <3

Ja okee paarden mensen zijn so wie so totaal anders merk ik zelf xP

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:38

Hij is geen paardenman :P ITer, is op bokt gekomen met de B&B 1 april grap van vorig jaar :)

Inmiddels al wat gehoord TS? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:40

Oh zoiets heb ik ook meegemaakt. Waren dag en nacht aan het appen. En zo opeens niks meer. Nouja dan niet :')

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:42

Ik zal mn mening geven als man... naja wat je man noemt... :')

maar dus... mannen hebben wel soms nodig om even na te denken.
of hij heeft iets ondekt waardoor hij toch denkt hummm,,, dit wil ik toch niet....

als je er echt mee zit zou ik hem gewoon skippe... bye loser... als hij je echt wil zou hij voor je gaan... :)

hou de eer aan je zelf. jij hebt geprobeerd, hij doet vaag, en jij zegt bye!! :)

:j

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:46

Niks mis met een Internet vlam hoor.
Mijn man, heb ik leren kennen via Internet en om het nog vager te maken via Marktplaats. Net een maand getrouwd, 10 jaar samen en 2 kinderen rijker.
LoveChamp schreef:

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:48

Mijn mening is niet doen maar iedereen moet natuurlijk voor zich weten xP De jonge die ik via internet ken is echt een eikel. Hij dacht dat ik wel even het hoertje ging spelen maar nooit in echt ontmoet gelukkig.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:49

Ik vind dit ook behoorlijk duidelijk. Hij heeft geen interesse (meer). Zou de eer aan jezelf houden en het laten voor wat het is. Als hij je echt wil, merk je het wel, geloof me :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:53

Waarmee ik appte ken ik al 4 jaar. Woont alleen ver weg. Maar later elkaar nog wel even gemeet bij een tentfeest.

Ene kant ben ik blij dat het niet serieuzer is geworden. Het is toch niet echt mijn type.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:54

Relaxed schreef:
He is just not that in to you.. Op zich zijn mannen best duidelijk :)

Dit dus...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:32

Dramaqueen. :+ Dat ie je toch niet zo leuk vindt maakt hem nog geen 'asshole'. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:09

Anthea schreef:
Dramaqueen. :+ Dat ie je toch niet zo leuk vindt maakt hem nog geen 'asshole'. :=

:')