Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doubtless schreef:Als je hem deze week voor het eerst ontmoet hebt en hij appt nu ineens minder... Misschien viel het irl wat tegen voor hem? Wat hebben jullie tijdens de eerste date gedaan?
Wat ik daar mee zou doen; stoppen met veel appen en het initiatief bij hem neerleggen.

LoveChamp schreef:Als het een internet vriend is niet aan beginnen ik zal gewoon een leuke jongen in de buurt zoeken

_Nancy schreef:LoveChamp schreef:Als het een internet vriend is niet aan beginnen ik zal gewoon een leuke jongen in de buurt zoeken
Dat hoeft dan ook weer niet
Je kunt zeker een leuke jongen via internet vinden, alleen moet je wel goed zoeken
Mijn vriend komt ook van internet af, ben nog nooit zo gelukkig geweest.
Uhh... "ik heb toch niet zo'n behoefte aan een relatie" kwam er uiteindelijk uit. Right 
LoveChamp schreef:Als het een internet vriend is niet aan beginnen ik zal gewoon een leuke jongen in de buurt zoeken
Paisano schreef:Als ik het zo lees vond hij het IRL kennelijk wat minder leuk. Heb ik ook wel eens met een date gehad. Paar keer gezien, leek heel leuk, dacht dat er wel een klik was. Tot het ineens een week stil wasUhh... "ik heb toch niet zo'n behoefte aan een relatie" kwam er uiteindelijk uit. Right
Ik heb mijn vriend ook via het internet gevonden hoor, op bokt nota bene! En ben al ruim een jaar zielsgelukkig met hem!
ITer, is op bokt gekomen met de B&B 1 april grap van vorig jaar 

Dat ie je toch niet zo leuk vindt maakt hem nog geen 'asshole'.