Ik zit momenteel niet heel lekker in mijn vel, en der gebeurd thuis van alles waar ik eigelijk aangifte van kan doen.
Als hier vraag naar is graag via pb.
Maar wat der thuis allemaal gebeurd zie ik het niet meer zitten om thuis te blijven wonen.
Nu heb ik een geweldig aanbod gehad van mijn beste vriendin, ze hebben daar een kamer vrij en mag daar komen wonen.
Top natuurlijk! Dat zijn echte vrienden!

Maar daar komt het, ik weet niet hoe ik dit het beste kan vertellen thuis zonder dat het uit de hand gaat lopen..
Ik ben zelf geen held meer dus vind dit erg lastig..
Ook zit ik mij dan af te vragen over hoe het zal gaan, ik betaal dan maandelijks een bedrag naar mijn vriendin want zal ook moeten eten enz.
Ik volg een opleiding die mijn ouders nog betalen, ben lid van een paardenvereniging volg crosslessen, en mijn leasepaard wat ik echt niet op wil geven.
Maar dat betalen Mijn ouders dus..
De club is 150 euro ongeveer per jaar, 90 euro. Crosslessen en het paard 80 per maand..
Mijn opleiding weet ik niet maar ruim over de 1000 en als ik hier mee klaar ben moet ik nog verder omdat ik met alleen deze opleiding niet veel kan..
Hoe zal ik dit gaan doen?
Uiteraard ga ik dan werken want heb dan ook simpelweg meer tijd en rust.
Maar zit zo in mijn kop hoe ik dit het beste kan gaan doen en het over te brengen naar mijn ouders..
Dankjullie wel als jullie het hele verhaal gelezen hebben en bereid zijn om mij te helpen