Opa hier is weer eens wakker en heeft er zin in.
Sommige dames hier vinden het stiekum wel interessant om de kant van de man te zien in sommige zaken.
Niet te vaak natuurlijk.
Komt-ie dan he.
Over het complimenten geen aan vrouwen het volgende.
Geef nooit een compliment wat alleen over uiterlijk gaat.
De meeste vrouwen weten wel dat ze er goed uit zien, en die denken oh, heb je er weer zo eentje.
Vrouwen ruiken dat, dat je voelt "zo wat een lekker ding".
En zij die het niet van zichzelf weten geloven je toch niet.
Plus, het lijkt of je alleen naar haar uiterlijk kijkt.
Natuurlijk doe je dat, anders wil je dat compliment niet maken.
Maar het gaat om veel meer. Een vrouw die zich goed verzorgt en zich op dat moment lekker in haar vel voelt zitten straalt dat ook uit.
En dan is het net of de zon doorbreekt (OK, slecht voorbeeld vandaag).
Maar toch, ik vind het ook niet leuk als het maar om een ding gaat.
Ik kom zat vrouwen tegen waavam ik denk jeu, die zou ik wel effe een compliment willen geven

Maar, als ze een vervelende houding hebben wil ik dat niet geven.
En waarom een vervelende houding? Omdat ze al zo vaak horen "heeeje moppie, wat heb jij mooie ogen! ergens wat gaan drinken?"
Ik zou op den duur ook denken "la-me-me'-rust, gek!".
Nou zijn er zat vrouwen die precies weten wat voor utiwerking hun schoonheid heeft en hoe ze die als beste kunnen gebruiken, laat daar geen twijfel over bestaan.
Zo is het dan ook wel weer.
Dus: zeg iets over haar zelf.
Bv: soow heej, wat heb jij je haar leuk gedaan!
of: Eeej, die jurk staat jou echt goed!
Daarmee zeg je dat je het goed gedaan vindt van haar: hoe ze heur haar gedaan heeft, welke kledingkeuze ze gemaakt heeft of wat dan ook.
Heb ik een complimnten-complex? Vast wel.
Het viel me alleen op de laatste tijd dat het geven en aannemen van complimenten een kunst kan zijn soms.
En soms zo simpel.
Zeker als je er verder niets mee bedoelt.
Het is verdraaid leuk om te doen, en het kan je dag net een anders doen starten dan normaal

Nutter
Zelfs nu ik hoog zwanger ben presteren ze het om aan m'n reet te komen hangen. Heb zelfs al het aanbod gekregen dat hij 'gerust wel de papa van m'n kindje wilde zijn' (ben al 6 jaar gelukkig getrouwd