tattoo ontwerp gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nijland

tattoo ontwerp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 21:39

Weet niet of ik dit hier goed plaats, maar ik wil al een tijd lang een tattoo, geen grote, gewoon een kleintje op mijn rug/schouder.
probleem is dat ik alleen nog niet h er lemaal precies weet wat ik wil.
wat ik zeker weet is dat de letter j erin moet zitten, dit is de eerste letter van mijzelf, mijn man en mijn kinderen.
verder zou ik er graag iets van mijn paarden in terug zien, kan in de vorm van een paardehoofdje, een hoefijzertje of de oostenrijkse bloem, ( heb haflingers)
Tevens zijn wij gek van skieen, en gaan we elk jaar naar tirol, dus ook daar kan de bloem voor staan of een sneeuwvlokje
en een hoef ijzertje of klavertje voor geluk.

zijn er mensen die leuke ideen hebben voor me?.

vind het zo moeilijk

picobello

Re: tattoo ontwerp gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 21:45

Kijk even in het tattoo topic op mensenwelzijn, daar kun je je vraag beter stellen denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 21:46

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 21:48

Iemand een idee hoe ik mijn topic daar heen kan plaatsen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 21:49

Nee. Je moet de vraag daar even stellen

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 00:29

Ga eens langs een tattoo shop. Diegene kan vast wat uitwerken en je vertellen wat de mogelijkheden zijn voor de grootte van je ontwerp.

Je hoeft nml niet met een uitgewerkte tattoo in een shop te verschijnen :) kan natuurlijk altijd maar vaak kan de artist zelf ook wat ontwerpen en met je doorspreken :)

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 00:43

ilaan schreef:
Ga eens langs een tattoo shop. Diegene kan vast wat uitwerken en je vertellen wat de mogelijkheden zijn voor de grootte van je ontwerp.

Je hoeft nml niet met een uitgewerkte tattoo in een shop te verschijnen :) kan natuurlijk altijd maar vaak kan de artist zelf ook wat ontwerpen en met je doorspreken :)

:j idd. Ga gewoon langs, vertel welke aspecten je in je tattoo wil en welke grootte ongeveer, een goede artist zou hier een mooie schets van kunnen maken voor je.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 08:25