Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat zei ik inderdaad aha bliver schreef:Ik heb ook de S3 gehad met beide problemen hierboven. Voor Ts is het een nieuwe lader kopen en voor degene waarvan de batterij snel leeg loopt even een losse nieuwe accu dan is je probleem opgelost. Kost geloof ik 15/20 euro een nieuwe accu
Quad schreef:bliver schreef:Ik heb ook de S3 gehad met beide problemen hierboven. Voor Ts is het een nieuwe lader kopen en voor degene waarvan de batterij snel leeg loopt even een losse nieuwe accu dan is je probleem opgelost. Kost geloof ik 15/20 euro een nieuwe accu
Voor de TS is het geen nieuwe lader want ze heeft met meerdere laders hetzelfde probleem. Goed, heeft ze misschien niet in de OP gezet maar wel in een PB naar mij toe.
Oplossing is om de oplaadconnector te vervangen, de kosten die ik zo zie zijn rond de €50,- - €70,-.
Ik lees de titel en denk "Joh, die til je toch zo de trailer in!" Maar 't gaat om een telefoon aan de oplader! Ayla_4Ever schreef:Bedankt allemaal voor het delen van tips evaring. Wij hebben thuis een stuk of 10 van die originele Samsung opladers,maar bij alle 10 hetzelfde probleem. Ik denk ook dat de connector aan het eind van zijn Latijn is.
Hoeveel kost het om een connector te laten vervangen?
Mijn witte S3 Mini is op de hoekjes zwart van de beschadiging,dus als ze die zien zal de garantie wel niet meer gelden.
Edit: Interpunctie fout weggehaald.