geen idee wat ik kan doen (jongens/meiden/relaties)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

inverda

geen idee wat ik kan doen (jongens/meiden/relaties)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 23:43

hallo,

ik wil even mijn verhaal kwijt, en misschien hebben jullie ook wel wat tips!

ik ben door de weeks savonds veel in de stad, heb het altijd heel gezellig. alleen is er 1 meisje die niet kan accepteren als ik met jongens praat. zo had ik een vriend en achter mijn rug om appte ze hem steeds met schat lieverd ging ze huilen om niets zodat hij haar aandacht gaf. vaak wat van gezegt, ook tegen hem. hij stopte maar ze bleef proberen. nu is het uit met hem en ga ik met een ander een vriend van mijn ex (maarja hij kent iedereen dus dat is al gauw zo) nu weet ze dat ik met hem ga en ineens doet ze weer poes lief tegen hem, appt ze hem de hele dag en gaat overal heen waar hij ook is. zorgt dat ik niet met hem kan praten. ik ben er flauw van en meerdere mensen dit flikt ze bij ook nog wat vriendinnen van mij.
ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen. ze verpest alleen alweer voor de zoveelste x mijn avond. nu zit ze er weer bij. is ook een meisje wat enorm vraagt om aandacht krijgt ze het niet is het een bitch ook 1 van de redenen waardoor ze aandacht krijgt en omdat ze vaak drankjes weggeeft, en van die leuke praat heeft. staat altijd voor mensen klaar behalve wanneer ze hulp nodig zijn.

ik zou graag tips willen van jullie

JoellaLoves

Re: geen idee wat ik kan doen (jongens/meiden/relaties)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 23:49

ze is overduidelijk jaloers!

misschien moet je eens met haar gaan praten waarom zei precies aandacht zoekt bij de jongens die jou aandacht geven ! en ook goed duidelijk maken dat je het super vervelend vind dat zei nu ookal zo doet tegen je nieuwe vriend ! misschien toont ze er begrip voor en kapt ze ?

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 23:52

dankje, maar praten helpt niet het is een k*t wijf als het om jongens gaat ze naait iedereen keer op keer en wil alles kapot maken en het ergste ze wilt zelf niets met ze hoor, maar ze kan blijkbaar niet accepteren dat het aandacht naar mij gaat.
haar iets bij brengen wil gewoon niet ze blijft voet bij stuk houden, maar door haar is er elke keer gezeur toen ze 1,5 maand niet in de stad te bekenen was was er niets aan de hand.

JoellaLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 23:54

hmm heel vreemd dat er ook nog zulke mensen bestaan ?! wat vinden die jongens hier van ? vinden ze het niet irritant dat ze zoveel aandacht vraagt?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 23:57

wauw dat klinkt inderdaad als een kr*ng zeg...
Heb zelf ook zo'n meid gekend. Altijd aandacht willen. Roddelde over mij omdat ik zogezegd haar beste vriendin had afgepakt maar in mijn gezicht wel poeslief zijn. Hetzelfde liedje met jongens...

Zijn de jongens zich ervan bewust dat ze dat doet om jouw te naaien en aandacht te krijgen?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:03

Ik heb even naar je leeftijd gekeken en zie dat je 19 bent, dan heb je toch de leeftijd dat je een fatsoenlijk gesprek kunt aangaan? Zowel met de jongen als met het meisje?
Heb je echt (officieel) een relatie met deze jongen? Dan mag je die meid dat best even duidelijk maken en zeggen dat je er niet van gediend bent dat zij appjes stuurt met deze inhoud. Ook aan die jongen kun je dan uitleggen dat je dit niet leuk vind en je verhaal van je vorige vriend vertellen. Als het goed is begrijpt hij dat wel en gaat hij er niet meer op in (als hij dat al deed?).

Als je geen relatie hebt word het lastig, want waarom zou zij geen aandacht mogen vragen van die jongen. Erg k*t van je maar verlaag je niet naar haar niveau, negeer het en laat het haar uitzoeken. Als die jongen jou echt zo leuk vind gaat hij voor jou ;)

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 00:07

nee we gaan met elkaar, nouja de jongen sweten het en proberen er rekening mee te houden dat ze niet stookt maar die hebben ook weinig keus ze dringt zich er gewoon tussen. die appjes waren nog met mijn ex doet ze bij deze niet ja alleen appjes ik mis je als maatje zoals vroeger zijn gewoon vrienden maar dat stuurt ze nu omdat hij en ik met elkaar gaan.
op het moment dat ik niets meer met die jongen doe stopt zij ook. ze wilt gewoon stoken ofzo ik heb geen idee wat haar probleem is alleen wel erg vervellend, de jongen waar ik mee ga, vertelde ook ik hoef haar niet en wil het helemaal niet maar ze blijft zich er tussen drukken ze hoort alleen dingen die ze horen wil.
ontlopen wil ook niet ze is overal

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:10

Hoe goed ken jij de dame in kwestie?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:15

Sorry maar ik dacht echt dat je een jaar of veertien was :o Wat een ontzettend kinderachtig gedoe, misschien tijd om eens een blik op de 'volwassenheid' van de gehele groep te werpen?

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:20

Het komt allemaal nog erg kinderlijk over inderdaad.
Ga eens leuk alleen met je vriend of wat vrienden iets doen en breng die vrouw niet op de hoogte.
Het moet toch allemaal niet zo moeilijk zijn.

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:24

He vervelend TS.

Heb een soort gelijke situatie gehad met een meisje uit mijn vrienden groep. Toen ze er net bij was begon ze kei vaak te huilen, maar wel altijd als iemand anders iets belangrijks wilde vertellen.
Zo bijvoorbeeld ook toen 1 van mijn vrienden uit de kast kwam, begon zij ineens ook te huilen waardoor iedereen zich op haar richtte en dus de, net uit de kast gekomen, vriend een beetje aan de kant geschoven werd.
Uiteindelijke hebben we met z'n alle een keer een goed gesprek gehad en doet ze dit nu niet meer. Ik praat af en toe wel met haar op feestjes e.d. maar ik heb niet zo'n klik met haar. Verder is gewoon alles prima :) leuk of af en toe mee te praten, maar daar blijft het dus bij :')

Ik denk toch dat je het beste en keer met haar kunt gaan praten. En als ze daar niet naar wilt luisteren pech. Zo denk ik erover tenminste. Waarom zou je je op haar richten als je blij bent met je vriend? Ik denk als je je er teveel mee bezig houd je het voor jezelf ongezellig maakt...

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 02:01

nouja ik vermaak me prima met de groep tot zei komt, ze word door meerdere ook het hoertje genoemd(ze duikt ook met verschillende het bed in dus niet heel raar). ik ken haar wel heel goed, ik kan het met haar ook wel vinden tot er jongens bij komen. vooral jongens waar ik mee ga daar probeert ze dan heel close mee te doen,(de jongens hebben dit ook niet altijd door hoor) is ook vaak drank in het spel bij haar en dan misdraagt ze zich.
ja het is ook kinderachtig. maar ik heb zoiets vind ik een jongen leuk en zei gaat er mee hou ik me er buiten praten met hem oke maar niet flirten zoals zei doet.
ik heb het idee dat ze aandacht wil van iedereen. ze zegt wel altijd als ik het er met haar over heb, zo bedoel ik het niet maar toch doet ze het x op x.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 09:01

tja ik weet niet hoe en wat verder maar zou het misschien kunnen dat ze stiekem verliefd op jou is?

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 18:35

Als jij een relatie hebt met een jongen die echt van jou houdt, dan gaat hij niet eens op haar aandachttrekkerij in...

Ofwel is hij niet serieus met jou, of jij maakt je te druk :)
Laat haar lekker links liggen en ga leuke dingen doen met je vriendje ;)

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 20:20

het is niet mijn vriendje we gaan op dit moment gewoon met elkaar.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 20:33

talithalotje schreef:

Uhh? Ben ik nou dom of snap ik dit gewoon niet? :')

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 20:38

talithalotje schreef:

Huh?
Maar dat is toch gewoon als fwb?

Dan heeft zij toch alle recht met die jongen te appen en te doen hoe vervelend jij het ook vind. Snap best dat het vervelend is maar als het niet jouw vriend is heb je er imo weinig over te zeggen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:27

'Met iemand gaan' is voor mij hetzelfde als 'een relatie hebben'?
En als je geen relatie hebt, tsja sorry maar dan mag die meid doen wat ze wil lijkt mij..

inverda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-14 22:21

het gaat mij om het punt dat ze noioit iets van hem moet weten tot ik met hem ga. dan moet zij de aandacht ineens