Met deze woorden maak ik vast veel mensen jaloers, maar helaas het is echt zo. Ik werk in het onderwijs en daarnaast volg ik een studie. De vakanties door de rest van het jaar zijn heerlijk en die heb ik ook nodig om bij te tanken maar die zomervakantie duurt me veel te lang. Ik sta op, laat de hond uit, kruip achter de laptop om iets aan de studie te doen en als dat klaar is weet ik niet meer wat ik moet doen. Het huis is schoon, de tuin opgeruimd, 'avonds laat ga ik een rondje fietsen of hardlopen, in het bos stikt van de dazen en daar wil ik me niet aan wagen met de hond en ponylief staat in de wei te groeien ( ze wordt over twee weken twee jaar en meer dan af en toe poetsen en eens een stukje wandelen doe ik daar niet mee ). Ik ben te oud voor een vakantiebaantje ( ik ben dertig ) en ik zit nog tegen vier weken vakantie met weinig budget aan te kijken
Wat doen jullie graag in de vakantie??? Wie heeft er tips?????
Ik zit echt even in zo'n vakantiedipje.
) , met paarden werken tegen kost en inwoning en super leuke ervaringen weer opgedaan 

ik werk liever, gewoon een fijn ritme etc. Zelfs in mijn vakantie van 2 week vakantie wil ik nog minimaal 1 dag vrijwilligerswerk doen. En ik ga ook trouwen in mijn vakantie, dus drukke vakantie haha.
Ik ben al sinds begin 2014 opzoek naar werk. Maar ik kan letterlijk niks vinden. Zelfs het uitzendbureau had niks voor mij.. Hoe graag ik ook wil, er is gewoon niks waar ze mij aannemen.