Mijn uiterst lachwekkende verhaal (vooral grappig als het niet bij jezelf gebeurd is)...
Ik ben bezig met een muurschildering. Superleuk! Het gaat ook echt lekker, en na 3 dagen schilderen ben ik bijna klaar.
Vandaag had ik de laatste dag gepland. 10 uur beginnen, 16:00 klaar.
Had een mooie piano kruk geregeld, zodat ik op m'n bips kan zitten in plaats van de hele dag op m'n knieën.
Dus ik til m'n mooie kruk op en schuif 'm een stuk naar rechts.
Met dat ik 'm neerzet en weer ga zitten hoor ik *pffffff* SPLET

Dus ik kijk om... Het eerste wat ik zie is de hemelsblauwe deur met ALLEMAAL KNALORANJE SPETTERS. oliebol. Oh fijn, de witte (ja wit) muur zit ook onder.
Oh en de kast.
En de vloer.
Gok dat de gemiddelde voetbalfan de afgelopen weken stikjaloers zou zijn
Ik ben met m'n handen in het haar (ook oranje) naar de schoonmaak ruimte gerend en heb een dweil, doekjes, schuurspons en schuurmiddel (Cif dus) gehaald.
En ik ben gaan poetsen als Assepoester, 2 uur bezig geweest... Maar, het is schoon. Gelukkig maar
dankzij het schuurmiddel! Want met alleen water en een sopje ging het er echt niet af. Werd het alleen maar viezer van.Het zal de dag zijn, want er ging tijdens de lunch ook al een komsoep en een half brood over de vloer.. die overigens niet van mij waren.
Helaas heb ik geen foto voor jullie, ik was te verbijsterd
overigens kan ik er nu ook smakelijk om lachen haha! Dit zijn echt van die dingen die je maar 1x gebeuren in je leven. Nu snel weer verder met de muurschildering, komt die misschien nog af

Ben namelijk nog op zoek naar inspiratie. Of is het iets voor een kinderkamer ofzo? Want daar ben ik niet naar op zoek