Heel binnenkort ben ik jarig. Nu heb ik daar niet zo heel veel mee en zelfs veel nare herinneringen aan. Oa geen familie) Nu was ik ook echt niet van plan om het te vieren, maar ben ik op zoek naar leuke ideeën om te gaan doen, waarschijnlijk alleen omdat iedereen óf ver weg woont óf op vakantie is) Een leuke dag, een mooie nieuwe herinnering, maar hoe, wat en waar? Ben geen feestbeest maar wel een natuur- en dierenmens.
Kom maar op!
janouk
Geplaatst: 14-07-14 07:17
Huur een paard op Texel of een ander Waddeneiland en ga het eiland verkennen. Ben je helemaal weg van alles en iedereen..................mooie herinneringen maken. Of woon je op een van de Waddeneilanden , want dan zou je naar de Veluwe kunnen gaan.
friesiszwart
Wanneer ben je jarig? Is er dan iets leuks te doen?
Zelf op vakantie gaan? Met vrienden weg? Iets doen wat je nog nooit gedaan hebt en zou willen doen? Andere stad (plaats) bezoeken, naar iemand toe gaan die ook alleen is en niet weg kan bv. of iets anders doen voor iemand. etc etc.
Catori
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-14 07:47
Volgende week maandag. Kom zelf uit de stad en ben met paardrijden niet zo'n held.
Waddeneiland vind ik erg gaaf, maar te ver weg. Die week erna ga ik al een paar dagen weg.
maar ergens een buitenrit is wel een plan......suggesties?
Wandelen met een ezel? Vooraf een kleine high tea, onderweg een kleine pauze en achteraf soep met broodjes en salades.
x_spekkie_x
Geplaatst: 14-07-14 08:39
Er zijn vaak acties als je op de dag van je verjaardag iets gaat doen. Zo ga ik vaak naar de sauna op mijn verjaardag, je hebt dan gratis entree. Ook restaurants bieden een gratis maaltijd aan voor de jarige. Walibi geeft gratis toegang op je verjaardag! Zo zullen er wel meer acties zijn, even Googlen
Wij zijn jaren met mijn verjaardag naar een pretpark geweest met een groepje vrienden. Iedereen betaalde zelf toegang + wat extra om een busje te huren, en ik trakteerde op een ijsje of poffertjes ofzo Super gezellig en een goede reden om eens wat geks te doen!
Catori
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-14 17:34
Wandelen met een ezel is leuk! heb ik jaren geleden eens gedaan en was gaaf!
Pretparken ben ik niet zo van, heb een vette evenwichtsstoornis, dus wil bijna nergens in. Van die acties is een goede, zal eens gaan zoeken! Thanks!
Nog meer ideeën?
jorretje
Geplaatst: 14-07-14 17:45
Even voor de duidelijkheid, zoek je nou naar iets om in je eentje te doen? E ndan echt in je eentje, of is met vreemde mensen ook goed. of wil iets met een klein groepje vrienden / kennissen doen?
Ik ken het hoor, dat iedereen op vakantie is of het kennelijk te ver vind om langs te komen op je verjaardag. (Gelukkig zijn er altijd een paar die wel komen en er wel aan denken).
Misschien kan je je inschrijven voor een (gekke) workshop (schilderen, grondwerk met een paard... ) of een proefles (paaldansen, yoga), er is vast wel iets leuks te verzinnen. Je kan jezelf ook trakteren op een (flink) bedrag dat je dan per se die dag uit moet geven, waardoor je dan dingen gaat kopen en doen, die je anders misschien te duur had gevonden.
Nee vanwege lichamelijke klachten. Jammer maar helaas.
Mijn vriend neemt me nu mee naar Den Bosch we gaan zo n rondvaart doen en uiteraard Bossche bollen eten!
Catori
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-14 10:55
Ja, heb Blingh vanmorgen een pb gestuurd. Heb van de week ontzettend van de fysio op mijn mieter gehad. Heb geloof ik alles gedaan wat ze verboden had, maar ja, de klas moest netjes opgeruimd en alles aan kant vanwege de zomerschoonmaak. Mijn bekken stond scheef, maar heeft ze vorige week rechter gezet, maar nu weer schots en scheef.
Baal ervan, maar heb ook veel last eerlijk gezegd.....met een vakantie in het vooruitzicht misschien toch maar verstandig zijn
Wat balen, maar verstandig dat je even rustig aan doet!
Je kan ook met een paar mensen een segway tour gaan doen, dat lijkt me ook echt hilarisch. (disco) bowlen kán ook dolle pret zijn. Ben heel benieuwd waar je voor gaat kiezen.
Catori
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-14 14:31
jorretje..... verstandig zijn en ik zijn twee hele rare dingen bij elkaar...... misschien moet ik een workshop zoeken over dat ik minder eigenwijs ben....