(ik hoop dat dit hier goed staat?)
Creatief en computer behendig persoon gezocht!
Wij gaan (eindelijk….) verhuizen. Het leven gaat niet altijd zoals gewenst, maar we zijn nu eindelijk waar we willen zijn.
De bank is blij, wij zijn bij en alles wat we moeten doen is tekenen op de stipjes!!!
Nu zijn we al lang (jaren…) bezig met alles klaar maken voor de verhuizing zodat we direct kunnen doorstarten en kunnen groeien.
Dagen heb ik gespendeerd om de folders en adviesjes te maken. Nu ben ik NIET orgineel en zeker geen computer prinsesje
(gelukkig kan ik paardrijden anders was ik voledig verloren!)Ik was redenlijk blij met mijn effort na uren zwoegen op de computer, maar nu ik er nog een keer over heen kijk kan ik wel huilen.
Hierbij mijn vraag, is er iemand op Bokt met creativiteit die het leuk zou vinden om ons te kunnen helpen onze foldertjes op te fraaien en proffesioneel te laten lijken?
Wij zijn een familie paardenbedrijf in Nieuw Zeeland, hierdoor hebben wij helaas allemaal dezelfde genen (oftoewel missen dezelfde genen zoals creativiteit, inspiratie en computer behendigheid
)Ik zou het erg leuk vinden als er iemand is die dit zou kunnen/willen. Hoeft natuurlijk niet voor niks.
Bedankt voor het lezen en als je interesse hebt laat me weten!