Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Melody2010

Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 01:46

Hallo allemaal.

Graag zou ik jullie adviezen willen met betrekking op een zwoele wraakactie...
Wie oh wie heeft de gouden tip...

Ik zal mijn verhaal kort houden.. In oktober vorig jaar leerde ik een jongen kennen via Tinder. Na een poos afgesproken en uiteindelijk belanden we in bed.. Tja.. Daarnaast konden we het heel goed vinden, deden we werk in dezelfde sector en kwamen we er eigenlijk achter dat we elkaar leuk vonden, maar niet verliefd waren. We werden friends with benefits.. Hij woont hier een half uur rijden vandaan en kwam minimaal eenmaal per week langs. Naast de 'benifits' deden we ook gewoon leuke dingen.
We spraken af dat dit gewoon goed was. Het werkte super en het moest niet meer als dit worden.
Na een maand of vijf kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment een keer of vier per week.
Ik vond dit lastig, omdat ik er steeds meer gevoelens bij kreeg en hebben toen een stapje terug gedaan. 1 maal per twee weken was toen de afspraak.
Goed om te weten is dat ik het geen strak plan vond om elkaar op Facebook, instagram, Twitter oid te hebben. Ik zal het daar uiteindelijk toch lastig mee krijgen en dat wilde ik niet want het ging zo leuk!

Aankomende maandag ga ik naar Turkije en hij zou vanochtend nog even langs komen. Aankomend weekend moest hij werken en anders zouden we elkaar niet meer zijn. Onderweg hierheen Appte hij of hij me wat mocht vragen.. Of ik hem misschien wat geld kon lenen want hij zit in een benarde situatie thuis.
Tja.. Heel lang over nagedacht en uiteindelijk gegeven. (Waarom ik dit gedaan heb, durf ik hier eigenlijk niet goed heem te zetten... Zie later in het verhaal....)

Vanmiddag ging ik toch twijfelen of ik hier goed aan gedaan... Ondanks dat ik hem altijd vertrouwde, heb ik vanaf het begin gedacht dat er iets niet klopte.. Echter kon ik niks achterhalen wat dat dan moest zijn. Afijn ik zou eind deze maand mijn centen(100 euro) terug krijgen.

Vanavond zat ik wat op Facebook te loeren en uiteraard had ik hem al eens eerder opgezocht, maar omdat we hadden afgesproken nergens vrienden te worden, niks mee gedaan.
Deze jongen in kwestie heeft meerdere broers en zussen en ik was benieuwd of ze op hem leken. Ik wist hoe een van de zusjes heette en heb haar opgezocht, zo kwam ik via via bij de rest van het gezin..

Tja... Je voelt het al aankomen.. Meneer blijkt al vanaf mei 2013 een relatie te hebben.. Toen ik het zag sloeg mijn hart op hol en ik kon... En kan... Het nog steeds niet geloven. Twee vriendinnen op gebeld, waarvan eentje hem vanochtend ook nog heeft gezien. Die uit hen bed zijn gestapt om naar dit onwerkelijke verhaal te luisteren. Ik ben en was WOEDEND.. Stond te trillen....

Hij vertelde me van alles, over zijn uitjes, wat hij ging doen... Maar dan was het altijd met een vriend.. Op haar Facebookpagina zie ik dus dat het altijd met haar was... Ik durf niet te gedetailleerd in te gaan op dit verhaal want ik zag ook dat zijn vriendin paarden heeft. Het zou dus kunnen dat ze ook op bokt aanwezig is.

Goed.. Ik kan nog steeds miet geloven dat deze jongen al tien maanden zowel mij als zijn vriendin de boel aan het belazeren is! Ik heb vaker aangegeven dat ik het gevoel had dat er iets niet klopte. Heb hem zelf rechtstreeks gevraagd of hij misschien een vriendin had. Nee was dan het antwoord.

Hij weet (nog) niet dat ik het weet. Stuurde me net nog wel een Appje.dat hij het fijn vond dat hij zijn verhaal bij me kwijt kon en hij mij nooit op 1 op andere manier misbruik van me zal maken.. (Ik had aangegeven dat ik het lastig vond om hem geld te lenen, aangezien ik twijfels had)

Goed, zijn vriendin moet het natuurlijk ook komen te weten. Ik laat hem hier moet ongeschonden mee weg komen. En uiteindelijk wil ik wachten met het vertellen tot eind van de maand in de hoop dat ik min centen nog weer terug krijg.

In de tussentijd kan ik bedenken hoe ik deze huichelaar ga terugpakken. Wie oh wie denkt er met me mee?

twinducklin

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 01:51

Kan me voorstellen dat je enorm pissig bent!
Ik weet niks voor wraak, zou het even laten bezinken voordat je dingen doet waar je spijt van krijgt. Al heb ik het idee dat je dat ook wel doet gezien je hier iets post en met vriendinnen praat en niet meteen naar hem bent gegaan.
Ik wil je in elk geval veel sterkte wensen met deze hele situatie!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 02:05

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier woest om bent, zijn actie valt absoluut niet goed te praten. En hij maakt het een keer zo erg door bewust gelogen te hebben over het bestaan van zijn relatie. Toch lijkt het me goed om het even van je af te zetten in je vakantie. Zeg hem dat je de vakantijd voor jezelf nodig hebt en het je verstandig lijkt om die tijd even geen contact te hebben. Zo hoef je ook niet op je tenen te lopen of de neiging te krijgen om je te verspreken.
Ondertussen kun je het even laten bezinken en hopelijk een passende manier vinden om hem hiermee te confronteren. Een smerige wraakactie word je zelf geen haar beter van, hoe fijn het idee ook kan lijken. Probeer zelf de verstandige te zijn en laat hem op deze manier zien dat jij in ieder geval niet van plan bent hem op een kinderachtige of achterbakse manier te behandelen. En ook niet onbelangrijk: bedenk voor jezelf wat je straks wil. Wil je contact met hem blijven houden of is de complete vriendschap over. Wellicht denk je nu dat je hem nooit meer wil zien maar misschien denk je daar over een paar weken anders over.
Voor nu wil ik je heel veel sterkte wensen, deze dingen kunnen je zoveel pijn doen. Sommige mensen hebben geen idee hoeveel verdriet ze kunnen aanrichten met dit soort acties.
Een dikke knuffel en mijn pb-box staat altijd voor je open.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 02:10

Eh... Ervoor zorgen dat je in de eerste plaats je geld terug krijgt en daarna laten dood bloeden?

Wat is dat toch met wraak willen. Daar wordt niemand beter van, alleen je korte termijn woede wordt bevredigd, maar zorg ervoor dat jij hem over een tijd in ieder geval nog recht aan kan kijken..

Daarnaast, hoe zou jij je voelen als je van een volslagen vreemde moet horen dat je vent met haar in bed heeft gelegen?
Probeer het gesprek aan te gaan en dring erop aan om het haar te vertellen.. Maar het heft in eigen hand nemen... Geloof me, vicieuze cirkel zonder eind... Want op een wraakactie.... Volgt een andere wraakactie...

Heel veel sterkte... :(:)
Laatst bijgewerkt door upendo op 11-07-14 02:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 02:12

Zorgen dat je je geld terugkrijgt en het laten inderdaad. Het is niet aan jou om zijn vriendin te vertellen dat hij vreemdgaat.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 02:15

Bah wat een persoon.. Ik ga mee in de verhalen hierboven, laat het bezinken en doe niets waar je spijt van krijgt.. Neem je vakantie en ontspan, al lijkt me dat niet heel makkelijk.
Ik zie je schrijven dat zijn vriendin het te weten moet komen: meid, niet via jou! Ik weet dat dat nu heel aanlokkelijk klinkt als de ultieme wraak maar verplaats je in haar. Laat hem dat klusje zelf maar opknappen.
Als je hem gaat confronteren, doe het face to face. Bah bah ik kan me niet voorstellen dat er zulke personen bestaan..
En als laatste wil ik zeggen: denk goed aan jezelf. Doe waar jij je goed bij voelt en laat deze e*k*l in zijn eigen sop gaar koken :(:)

Melody2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 02:26

Hallo allemaal. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties. Het is allemaal wat dubbel op. Ik ben in maart overspannen thuis komen zitten en dit helpt daar inderdaad niet echt bij mee. Mijn adrenaline toevoer stroomt normaliter al over, maar ik lig nu nog te trillen in bed. Niet echt bevorderlijk voor mijn herstel.

Hoe dan ook ga ik zowel hem als haar hiermee confronteren. Vijf jaar geleden heeft een meid mij verteld dat mijn toenmalige vriend wat met haar deed en hoe boos ik ook was. Uiteindelijk ben ik haar dankbaar dat ze het mij verteld heeft. Of ze me wil geloven is een andere vraag. Alhoewel ik genoeg filmpjes en foto's van hem en of ons samen heb. Al denk ik dat hij daar ook perfect over zou kunnen liegen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 02:32

Dat is aardig k*t ja, als je wraak wil nemen zeg het tegen zn vriendin en laat alles lezen heeft die jou niet meer plus zn vriendin niet meer ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 04:25

Melody2010 schreef:
Hallo allemaal. Ik wil iedereen bedanken voor de reacties. Het is allemaal wat dubbel op. Ik ben in maart overspannen thuis komen zitten en dit helpt daar inderdaad niet echt bij mee. Mijn adrenaline toevoer stroomt normaliter al over, maar ik lig nu nog te trillen in bed. Niet echt bevorderlijk voor mijn herstel.

Hoe dan ook ga ik zowel hem als haar hiermee confronteren. Vijf jaar geleden heeft een meid mij verteld dat mijn toenmalige vriend wat met haar deed en hoe boos ik ook was. Uiteindelijk ben ik haar dankbaar dat ze het mij verteld heeft. Of ze me wil geloven is een andere vraag. Alhoewel ik genoeg filmpjes en foto's van hem en of ons samen heb. Al denk ik dat hij daar ook perfect over zou kunnen liegen.

Wraak nemen is echt ontzettend zielig en kinderachtig. En je zult er niet minder overspannen van raken. Die jongen heeft een smerig trucje geleverd maar ik denk ook dat je hem daar goed de gelegenheid voor hebt gegeven. Take your money and your loss.

Kala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:03

Wat is dít nu weer voor onzin.
Jij wilt hem op een afstand houden, 'friends with benefits', alleen maar leuke dingen, je wilt bewust geen relatie, afspraken hierover gemaakt, van eens in de week naar eens in de twee weken en dan ben je pissig als hij een relatie heeft. Kom nou zeg...

Dat hij het niet verteld heeft kun je je vraagtekens bij zetten, maar enfin. Je hebt een leuk vrijertje gehad en nu is het klaar. Jij hebt er toch ook schik/benefits van gehad en gewoon gebruik van gemaakt?! Zorg dat je je geld terugkrijgt en laat los. Wraakacties... Hoe sneu wil je het hebben...

Overspannen zijn is echt niet tof en dat maakt je wel gevoeliger, maar daar had je zelf ook bij stil kunnen staan dat dit dan helemaal geen goed idee is.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:17

indd. heel rationeel gezien. doet hij richting jou niets verkeerd. jullie zijn friends with benefits. jij bent meer voor hem gaan voelen.toen had je goed moeten bedenken wat je wou en had he dat aan moeten geven. dit is uiteraard veel makkelijker gezegd dan gedaan.

verder is het de keus aan jou wat je gaat doen. je geeft zelf aan dat het jou eerder eens verteld is en dat je dat uiteindelijk fijn vond. dus dan zou jij het haar ook kunnen vertellen.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:26

Je mag op zijn minst verwachten dat hij eerlijk is! Hij had vind ik moeten vertellen dat hij een vriendin heeft gekregen in de tussentijd. Dan had je een keuze gehad.
Ik vind het niet kunnen en ben ook van mening dat hij niet van twee walletjes mag snoepen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:45

Hij belazert idd zijn vriendin, maar jou niet. Jullie hebben geen relatie, alleen friends with benefits en that's it. Dat hij er een vriendin op na houd is zijn pakkie an. Je hebt imo niet het recht om daarin te gaan zitten roeren en je komt op deze manier nogal jaloers over.
Je moet natuurlijk wel gewoon je geld terug krijgen, maar verder zou ik het echt loslaten. Je bent het avontuur zelf aangegaan door met een onbekende het bed in te duiken met alle risico's van dien. Deal with it and move on :)

Wraak nemen vind ik in deze situatie sowieso al idioot. Je had toch geen relatie met hem? Waarom vind je uberhaupt dat je recht van spreken hebt?
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 11-07-14 07:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:45

Meh, kun je verwachten als je rond slaapt. Zeer poedersuiker tegenover zijn vriendin, maar daar heb jij weinig mee te maken en hij heeft jou niks aangedaan.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:49

Ook ik zeg: geld terug en klaar. Je hebt geen relatie met hem, en de benefits kun je nu laten voor wat t is.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:53

Ik snap wel dat je het niet leukvind. Hoewel je gevoel al zei dat er iets niet klopt en je zelf verder hem compleet wilde buitensluiten in je leven, is het natuurlijk niet fijn om achter zoiets te komen, maar hij heeft jou niet per se bedrogen. Wel over het feit dat hij een relatie heeft, maar verder hielden jullie je toch gewoon aan de planning?
Ik ben het niet eens met de meerderheid hier, ik zou het wel vertellen aan dat meisje, maar niet vanwege wraak, dan moet je het niet doen. Dit meisje komt er misschien nooit achter en iemand wilt zoiets toch echt wel weten.. ik wel in ieder geval :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:54

Ik zou het wel graag willen weten als het mijn vriend was geweest..
Hij belazerd TS wel degelijk als hij zegt dat hij geen vriendin heeft.
Ik vraag me dan ook meteen af of TS de enige is waar hij heen gaat..

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 07:57

ik ben het wel met de bovenstaande eens dat het feit dat hij een relatie heeft geen reden voor jou mag zijn om boos te zijn. Aangezien jullie hadden afgesproken dat jullie niks hadden.

Wel ben ik met jou eens dat je het dat meisje moet vertellen. Sterker nog ik zou haar alleen benaderen en samen een plan smeden :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:16

Wat een moraalridders hier allemaal. Natuurlijk voel je je genaaid. :')
Ik kan heel slecht tegen onrecht en zou hier ook echt heel boos om zijn. Ik zou zelf als vriendin zijnde dankbaar zijn als je het zou vertellen aan me. Het is aan haar of ze met hem verder wil ja of nee maar recht op de waarheid heeft ze.

Ik zou geen wraakacties bedenken maar het gewoon aan haar vertellen. Geen achterbakse dingen want dan ben je net zo slecht als hij.
Sterkte.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:19

Kan me voorstellen dat je boos bent zeg!
Vind het wel apart dat men het geen probleem vindt dat iemand wordt voorgelogen omdat ze geen relatie hebben :? Nee TS 'kan' niet zeggen dat hij vreemd gaat bij haar, maar dat ze boos is dat het een keiharde leugenaar is snap ik helemaal!
Ik zou ook zeker eerst zorgen dat je je geld terug krijgt!
Ik ken 'Tinder' niet, maar kun je daar (na teruggave van je geld) geen melding maken over deze jongen dat andere meiden voor hem gewaarschuwd zijn?!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:22

Ik zou eerst zorgen dat ik het geld terug had en daarna verder zien, maar misschien die vriendin toch een berichtje sturen. Wat een banketstaaf...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:26

Heel eerlijk? Als ik die vriendin was en jij zou het mij vertellen dan zou ik heel blij zijn. Ben in een andere relatie belazerd en moest er zelf na een maand achter komen, nou dat is zwaar poedersuiker kan ik je zeggen. Maar een wraakactie vind ik ook net wat te ver gaan.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:27

Ik heb een zelfde actie mee gemaakt.
Niet zover als in bed belanden, maar met zoenen.
Ik was ook maar 14 bijna 15, had zelf geen relatie en wilde genieten van het leven.
Mijn hart was kapot door mijn vorige verkering, aangezien hij achteraf ook vreemd was gegaan.

Leerde ik ook een leuke jongen kennen, paar jaartjes ouder dan mij. Had een vriendin.
Enkele weken later, in gesprekken, vertelde hij me dat het uit was.
Veel met elkaar afgesproken, tevens ook gezoend.... Ik vroeg hoe het met zijn ex ging.
"Ze komt nog veel, ze is mn moeders beste vriendin geworden. Ik vind het niet raar."
Prima.
7 maanden later, ik had de jongen wegens afspraken niet nakomen al tijden niet meer gezien.
Kwam ik zijn ex tegen. Ik vragen hoe het met haar was, en of ze nog bij die familie kwam.
Aangezien het uit was.

Daar sprong ze uit haar slof.... Het was helemaal niet uit!

Tja, en toen moest ik er aan geloven, want ze wantrouwde alles natuurlijk.

Ik mijn mobiel uit zak gehaald, en zijn smsjes laten lezen.
"Hij heeft mij laten stikken? Ik hem nu ook!!"

Kwaad dat hij was. Want zijn vriendin heeft het uit gemaakt.

Maar.... Bleek hij in hetzelfde jaar nog 3 vriendinnen achter haar rug om te hebben gehad.
En zij heeft niets door gehad!! Zo goed kon hij toneel spelen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:28

Ik zou het die vriendin laten zien.
Anders komt hij met een leugen weg met alles.
Hij maakt er wel een mooie verhaaltje van hoor.

Hem om de nek vliegen en uitgebreid zoenen en vragen wanneer hij weer komt slapen terwijl zij er bij staat te kijken......dat zou dan meteen maar duidelijk zijn.

Zij kan er beter nu achter komen dan later denk ik dan weer.
Verder zou ik een BN`er maken van hem op facebook en twitter en...en...en

Maar uiteraard pas als ik mijn geld terug had (als hij dat al terug gaat geven)

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:30

Ik zou niet gaan voor een wraakactie, maar ik vind wel dat de vriendin moet weten dat haar vriend vreemd gaat. Met zo iemand zou ik in ieder geval mijn leven niet willen delen.