Note: ik ben doodbang voor spinnen
Note 2: Ik ga niet de ninja uithangen om spinnnen te ontwijken

Aangezien ik laatst ook al bijna aangevallen ben door zo'n beest
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wannabeanky schreef:Verbaast me sowieso dat je slaapt met spinnen onder je bed als je er zo bang voor bent. Ik zou geen oog dicht doen...
Kentaro schreef:Als je een hoogslaper hebt, kun je er toch juist goed bij?!![]()
En zo niet, een pantykous over de stofzuigerslang zodat je het niet op zuigt en dan zuigen maar.
Of met een stok van bijvoorbeeld bezem onder je bed door en het naar je toe schuiven.

Sjolvir schreef:Even de boel opstoken....
Je zult wel wat moeten doen aan die spinnen onder je bed, simpelweg omdat die 's nachts aan de wandel gaan en dan ook boven OP je bed rond gaan lopen.
Ze doen dan de polonaise over je dekbed, van je tenen naar je neus.
Joh, grijp de stofzuiger, slurp ze op! (wel prop papier in slurf na die tijd, anders komen ze er weer uit.)
Spinvriendelijke optie, die die ik aanhang, glaasje met kartonnetje, vangen en buiten neerzetten.
quartel schreef:Please tell me you are stil alive??

eenitraM schreef:Stel. Je. Niet. Zo. Aan.
Nayomie schreef:Wannabeanky schreef:Verbaast me sowieso dat je slaapt met spinnen onder je bed als je er zo bang voor bent. Ik zou geen oog dicht doen...
Omdat ik altijd maar hoop dat ze eronder blijven zitten
Kentaro schreef:Als je een hoogslaper hebt, kun je er toch juist goed bij?!![]()
En zo niet, een pantykous over de stofzuigerslang zodat je het niet op zuigt en dan zuigen maar.
Of met een stok van bijvoorbeeld bezem onder je bed door en het naar je toe schuiven.
Nee, hoogslaper bestaat uit onder nog wat kastjes, waardoor je een kleine opening hebt waar ik net met mijn lichaam doorheen pas
Andere ideeen zijn best slim eigenlijk
Spinnen blijven niet zitten s'nachts hoor.
Maar als ik ga slapen wil ik niet weten wat ze doen
Ben ooit wel eens klaarwakker wakkergeschoten nadat ik zweerde dat er eentje boven mijn bed naar beneden kwam zetten.Douraque schreef:Stofzuiger dood je ze niet mee, daar kunnen ze gewoon aan de achterkant uitlopen