Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Relaxed schreef:Jeetje, dat bruidspaar heeft dus echt niet in de gaten hoe prijzig het voor andere wordt.. Idd, een vrijgezellenfeest en cadeau is al best duur en dan ook nog een verplichting qua kleding? Ik vind eigenlijk niet dat je dat kan maken. Ik zou dus aandoen wat ik zelf in gedachten had en proberen op een andere manier iets van de juiste kleur toe te voegen.
Konstantine schreef:Ik zou zeggen dat ik dan gewoon niet kom... Ik neem aan dat ze weten dat je krap bij kas zit?
Bij mij is het echt graag of glad niet, zou dus echt geen spuuglelijke jurk kopen omdat iemand anders dat wil.
Vjestagirl schreef:Relaxed schreef:Jeetje, dat bruidspaar heeft dus echt niet in de gaten hoe prijzig het voor andere wordt.. Idd, een vrijgezellenfeest en cadeau is al best duur en dan ook nog een verplichting qua kleding? Ik vind eigenlijk niet dat je dat kan maken. Ik zou dus aandoen wat ik zelf in gedachten had en proberen op een andere manier iets van de juiste kleur toe te voegen.
Dan koop je toch een wat minder duur cadeau?

het is dan wel hun dag, maar ik ga niet voor l*l lopen. Beetje eigenwaarde hecht ik veel aan. secricible schreef:Ik zou eerst eens het gesprek aan gaan.
Wij hadden ook een dresscode(vrouwen in jurk, mannen stropdas), maar hadden een vriendin die zich er heel ongemakkelijk bij voelde. Gelukkig heeft ze me aangesproken en gevraagd of we het goed vonden asl ze een broek met een tuniekje aan deed.
Geef aan dat je krap bij kas zit, dat je heel graag tegemoet wil komen maar moeite hebt om een jurk te kopen die je nooit meer zal dragen. Kijk of je samen tot een oplossing kan komen.
Lukt dat niet, dan kun je je vriendschap meteen op waarde schatten...
Relaxed schreef:Vjestagirl schreef:Dan koop je toch een wat minder duur cadeau?
Natuurlijk niet, ik geef toch liever een mooi cadeau waar het bruidspaar wat langer plezier van heeft dan kleding voor één dag..
. Zij willen perse een bepaalde kleur jurkje hebben. Ze kunnen zich ook bedenken dat mensen een budget hebben. Dus als zij daarvoor kiezen, dan is het hun keuze.