Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar als je het niet prettig vind, kun je het ook aangeven natuurlijk
vuurneon schreef:Ooo ik ben ook zo'n knuffeldoos met vooral 1 bepaalde vriendin; die vriendin til ik zelfs gewoon nog op of plet haar bijna hahamaar als je het niet prettig vind, kun je het ook aangeven natuurlijk
) en even later kreeg ik dan ook een sms dat hij het zonde vond dat ik bezet was want anders wist hij het wel. Gevoel was wel aardig goed van mij en ik nam dan ook afstand 
Saskiaatje schreef:Mijn vraag aan jou; zou je het erg vinden als ze je leuk vindt? Of vind je dat wel interessant? Dat biedt namelijk ook een ander perspectief op jouw point of view.
pepermunt14 schreef:Saskiaatje schreef:Mijn vraag aan jou; zou je het erg vinden als ze je leuk vindt? Of vind je dat wel interessant? Dat biedt namelijk ook een ander perspectief op jouw point of view.
Interessant? Nee dat niet. En of ik het erg vind niet. Ik bedoel niet dat ik haar leuk vind maar dat ik dan gewoon haar nog steeds normaal behandel en gewoon vrienden blijven.
Ja, als je het wel interessant zou vinden kun je bepaalde signalen anders interpreteren natuurlijk.