Zou het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

pepermunt14

Zou het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 19:05

Hallo,

Na lang denken toch maar besloten een topic te maken.

Ik had al eens een topic geopende dat ik geen vrienden had, niemand met me te maken wou hebben. Met de tips die ik heb gekregen ben ik gaan gebruiken. Mensen gingen meer met me om!
Sinds een week of 2/3 ga ik wat meer met een meisje om. Via WhatsApp, op school en we gaan wel eens iets doen na school.
Maar misschien dat ik nu spoken ga zien, maar het lijkt steeds meer of ze me leuk vind. Ik ben zelf nog nooit verlieft geweest if iemand op mij. Dus daar heb ik geen ervaring in.
Maar waarom denk ik het? Op school als ze aankomt en ze ziet me geeft ze me meteen een knuffel (altijd wel). Dit doen anderen ook dus dat is niet zo raar. Maar het is niet alleen als ze binnen komt maar ook in de pauze als ik even weg ben geweest, of gewoon zomaar. Ze zegt dan dat ze in een knuffel bui is. Maar ooké niks ergs. Af en toe zit ze in de les naast me en dan als ze iets vraagt komt ze dichtbij me met haar gezicht en ze kijkt me dan ook echt in me ogen aan. Daarnaast als we pauze hebben zit ik wel eens op een bankje en dan komt ze naast me zitten. Soms laat ze me een filmpje zien of een foto en schuift ze naar me toe. Ze schuift dan niet meer terug en blijft tegen me aan zitten. Dit doen sommige ook maar bij haar is het anders. Ook leunt ze vaak op me of raakt ze me opeens aan.

Zie ik nou gewoon dingen die er niet zijn omdat ik nooit vrienden had? Of is het toch wel iets? Het meisje is gewoon 'een meisje' zeg maar. Niet iemand waarvan je zegt dat die op anderen meisjes valt. Gewoon lang, blond haar en sjieke meisjesachtige kleding.

Mariska88

Re: Zou het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:11

Tsja, als ik dat tegenwoordig zie vind dat meisjes van jou'n leeftijd zo ie zo veel aan elkaar zitten. Kussen (op wang) knuffelen etc etc.

Zou er dus niks achter zoelen

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:24

Klopt wat Mariska88 zegt,
Maar je kan het altijd vragen toch
Heb je zelf ook meer zekerheid

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:27

Ik zou eerst eens gewoon gaan vissen naar haar geaardheid. Dus over jongens gaan praten en beetje doorvragen etc.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:28

Suzanne F. schreef:
Ik zou eerst eens gewoon gaan vissen naar haar geaardheid. Dus over jongens gaan praten en beetje doorvragen etc.

Precies. Vraag haar wie ze leuk vind :D Maar ik zou er niet echt iets achter zoeken eerlijk gezegd :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:45

Ooo ik ben ook zo'n knuffeldoos met vooral 1 bepaalde vriendin; die vriendin til ik zelfs gewoon nog op of plet haar bijna haha :') maar als je het niet prettig vind, kun je het ook aangeven natuurlijk :)

pepermunt14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 19:54

vuurneon schreef:
Ooo ik ben ook zo'n knuffeldoos met vooral 1 bepaalde vriendin; die vriendin til ik zelfs gewoon nog op of plet haar bijna haha :') maar als je het niet prettig vind, kun je het ook aangeven natuurlijk :)

hahahaha :+

Over jongens hebben we het eigelijk niet zo. Ze zegt dat het haar niet echt boeit. Ik weet dus niet of ze er geen interesse in heeft of dat ze geen vriendje wilt hebben ofzo.

Zoals vuurneon zegt is het meer vriendschappelijk. Zij doet het echt uitdagend en mysterieus om het maar zo te zeggen :')

Wanneer ik het echt vervelend zou vinden zeg ik dat natuurlijk.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:00

Ooooo wacht... Ja dat had ik niet met een meisje, maar wel met een jongen die inderdaad toch net even anders dan anders het deed. Ik kan ook knuffelig zijn met jongens, maar ik had al mijn twijfels bij hem (even aai over mijn been of hand op mijn arm bv, maar dan wel echt op een 'volgens mij wil jij meer' niveau :') ) en even later kreeg ik dan ook een sms dat hij het zonde vond dat ik bezet was want anders wist hij het wel. Gevoel was wel aardig goed van mij en ik nam dan ook afstand :=

Hoeft niets achter te zitten uiteraard! Maar ik voel zelf vaak wel aardig goed aan of het vriendschappelijk is of <<)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:41

Mijn vraag aan jou; zou je het erg vinden als ze je leuk vindt? Of vind je dat wel interessant? Dat biedt namelijk ook een ander perspectief op jouw point of view. :))

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 20:51

Saskiaatje schreef:
Mijn vraag aan jou; zou je het erg vinden als ze je leuk vindt? Of vind je dat wel interessant? Dat biedt namelijk ook een ander perspectief op jouw point of view. :))

Haha, ja dat is wel belangrijk in het verhaal. :Y)

pepermunt14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 21:32

Saskiaatje schreef:

Interessant? Nee dat niet. En of ik het erg vind niet. Ik bedoel niet dat ik haar leuk vind maar dat ik dan gewoon haar nog steeds normaal behandel en gewoon vrienden blijven.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:41

pepermunt14 schreef:
Saskiaatje schreef:

Interessant? Nee dat niet. En of ik het erg vind niet. Ik bedoel niet dat ik haar leuk vind maar dat ik dan gewoon haar nog steeds normaal behandel en gewoon vrienden blijven.

Oké, duidelijk. :j Ja, als je het wel interessant zou vinden kun je bepaalde signalen anders interpreteren natuurlijk.
Dat merk ik om me heen ook veel. Meisjes die het maar al te interessant vinden dat ik op vrouwen val en vervolgens dingen zien die er niet zijn en dan denken dat ik ze leuk vind.

}:0