Probleem Sammydress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tanya

Probleem Sammydress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 13:43

Goedenmiddag,

Ik heb samen met een vriendin voor 240 euro aan spullen besteld bij de chinese webshop sammydress. De foto's zagen er goed uit en er waren behoorlijk wat goede reviews dus wij durfden het wel aan.
Echter nu wij de spullen binnen hebben, blijkt dat de meeste kleding niet op de plaatjes lijkt, of dat het slechte kwaliteit is. Dit kun je wel verwachten dus hier niks over, maar nu het volgende:

Ik had een setje hier besteld, maar nu ik deze binnen heb zit er gewoon een bruine vlek op het ondergoed! Ik heb sammydress hierover gecontacteerd en gevraagd of ik voor dit artikel mijn geld terug kan krijgen (heb de foto's naar ze meegestuurd), maar nu willen zij dus niet het hele bedrag vergoeden. Zij verwachten dat wij het artikel terugsturen (naar China) en zelf betalen voor de verzendkosten, dan pas willen zij betalen.
Uiteraard heb ik teruggemaild dat ik hier niet mee akkoord ga, maar zijn er bokkers die weten in hoeverre ik in mijn recht sta?

Een tip voor anderen nog: niet hier bestellen :(

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:48

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Probleem Sammydress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:25

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:30

Sorry maar ik ga echt ff heeeelemaal stuk om dat plaatje.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:49

Iedereen weet dat Sammydress Ebay spul is. Iedereen weet dat goedkoop Ebay spul duurkoop is. (nouja, niet iedereen dus... :') )

Ondergoed in de wasmachine en je heb schoon ondergoed TS!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 14:52

Bruine vlek als in uhh menselijke bruine vlek? :wow:

Zuur, maar ik ben haast bang dat je geld kwijt bent nu. Zijn de verzendkosten erg hoog om het te retourneren? Want dan kun je je afvragen of het in verhouding staat met wat je dan terug gaat krijgen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 15:37

Ik heb aardig wat ebay jurkjes die netjes en goed zijn! Kwaliteit niet iets om dagelijks te dragen, maar for once in a while fijn spul!

Top kwaliteit is het niet gauw uit Chine. (Kleding via Ebay dan!)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 11:33

Ik weet niet of het een menselijke bruine vlek is, sorry haha.
De verzendkosten zullen wel erg hoog zijn want het moet vanaf Nederland naar China, en het setje zelf was goedkoop hoor, daar niet van, het is meer het principe... Zij sturen defecte kleding, dan vervolgens willen zij niet terugbetalen tenzij je het opstuurt (terwijl ik foto's heb bijgevoegd), wat niemand gaat doen omdat die verzendkosten waarschijnlijk minimaal 3 keer zo veel zullen zijn als het hele product. Maar wel lekker verdienen zo.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 11:45

Zelf ook eens gehad met schoenen, via email paar weken dagelijks mails gestuurd met de mogelijkheden om te retouren etc. Dat was natuuuurlijk niet mogelijk :roll:
Zie het als een leerpuntje, (zo zag ik het ook)
Volgende keer gewoon van niet zo ver halen, het is niet voor niets zo goedkoop en (vaak) duurkoop dus doordat je het nu nog een keer moet aanschaffen.